Informacijske su se tehnologije baš u to vrijeme nalazile u teškim vremenima, jer je eksplodirao internetski iliti Dot-com balon. Himanshu Sareen nije imao novca, iskustva, face na svojoj strani, pokretao je biznis u zemlji koja je siromašna i imao je samo 22 godine. A uspio je.
1. Nije imao para za transfere
Budući da nije imao novca za velike akvizicije, prva stvar kojoj zahvaljuje uspjeh je to što je angažirao i pružio priliku, kako kaže, "vrlo pametnim mladim ljudima s inženjerskim znanjima i puno strasti". Tako je obrazovao mlade i dobio predanu ekipu.
2. Široko iskustvo
Drugi ključ uspjeha je činjenica da je nudio prilično široko iskustvo koje velike kompanije nisu mogle, zato što u velikom pogonu početnike obično smještaju na mjesto u sustavu gdje rade jedne te iste poslove. To nije dobro za širenje vidika i dosadno je.
3. Projekti
Treća stvar - davao je svojim zaposlenicima stalno različite zadatke i poticao ih da stavljaju svoja imena na projekte za koje su zaduženi. To je, vjeruje, pomoglo u privlačenju talenata koji misle nezavisno.
4. Zbližavanje s klijentima
Četvrto - njegovi su se radni timovi zbližavali s klijentima pa su se čak i selili bliže njima.
5. Nije znao što ga čeka
Sareen tvrdi da mu je peti faktor jako pomogao. A taj je što nije imao iskustva, investitora i savjetnika!
"Ne bi mi se svidjelo da sam znao kakvi me ludi radni sati čekaju, besane noći ili izazovi s kojima sam se morao suočiti. U tom neznanju bili smo manje ispunjeni strahom", zaključuje.