Posljedica je to izvještaja ove firme za društvene mreže u kojem se navodi rast korisnika manji od očekivanog, što je posljedica nedavnih skandala s dijeljenjem privatnih podataka korisnika, piše Independent.
Pad katastrofalan, ali ne i konačan
Tvrtka Marka Zuckerberga tako bi mogla dobiti nezahvalnu titulu tvrtke s najvećim padom vrijednosti u jednome danu u čitavoj povijesti američke burze. Ulagači pokušavaju što brže prodati dionice Facebooka, što je srušilo vrijednost firme za 18%.
Ovaj pad veći je i od 91 milijarde dolara, za koliko je pala vrijednost Intela tijekom najgore faze dotcom kraha u jednome danu rujna 2000. godine. Apple je pak svoj najveći pad od 60 milijardi dolara doživio 24. siječnja 2013., nakon što je tvrtka prijavila najsporiji rast u desetljeću.
Zuckerberg se može utješiti činjenicom kako Apple sada vrijedi tri puta više nego nakon tog ogromnog gubitka. S druge strane, proizvođač čipova Intel još treba doseći razinu na kojoj je bio na vrhuncu dotcom balona.
Još uvijek osjećajući posljedice svojih loših reakcija na lažne vijesti i skandala s dijeljenjem privatnih podataka, Facebook je objavio najmanji rast novih korisnika u više od dvije godine. No to još uvijek znači da je Facebook krajem lipnja imao 2,23 milijarde mjesečno aktivnih korisnika, gotovo trećinu stanovništva planeta, ili 11% više nego godinu dana ranije.