DANI KOMUNIKACIJA: /

Otvorene prijave za prestižna natjecanja - IdejaX i Mixx

Image
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Strukovna udruženja HURA i IAB Hrvatska pozivaju stručnjake iz komunikacijske industrije da prijave projekte na prestižna natjecanja čije će se nagrade dodijeliti na Danima komunikacija.

2.2.2018.
9:24
Slavko Midzor/PIXSELL
VOYO logo

S ovogodišnjim festivalom Dani komunikacija ponovno se otvara prilika za prijavu kreativnih projekata i digitalnih kampanja kojima se agencije i tvrtke posebno ponose. Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojoj su realizirane, dok se s druge strane u sklopu natjecanja MIXX dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija.

Pobjednici oba natjecanja bit će proglašeni na dodjelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na Danima komunikacija u Rovinju od 12. do 15. travnja 2018. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija o natjecanjima:

IdejaX

IdejaX je najveće domaće natjecanje na kojem se godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane IdejeX. S ciljem unapređenja ovog natjecanja, ove godine će uz IdejuX biti stavljen poseban naglasak na neutralnost prilikom ocjenjivanja te praksu žiriranja koja prati velike svjetske festivale poput Cannes Lionsa ili Eurobesta, a kojom se želi podići kvaliteta IdejeX.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Žiri se sastoji od visoko kvalificiranih kreativaca koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine. Organizator natjecanja je HURA, a prijave su otvorene do 20. ožujka 2018. godine. Pravilnik je objavljen na poveznici https://danikomunikacija.com/hr/natjecanja/idejax/

Image

Foto: Pixsell

Mixx

MIXX natjecanje rađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama na području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika. Žiri se sastoji od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija.

Organizator natjecanja je IAB Hrvatska, udruga za interaktivni marketing, a prijave su otvorene do 8.3.2018. godine. Pravilnik Mixxa nalazi se na poveznici https://danikomunikacija.com/hr/natjecanja/mixx/

O Danima komunikacija:

Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Organizatori su najavili dva ovogodišnja predavača: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera te Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa. Uz navedene organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju stručnjake iz područja komunikacijske industrije da se prijave. Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 13. veljače 2018. godine. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo