Otvaraju čak sto novih trgovina

Prehrambena tvrtka Fami prodaje svoje proizvode u velikim trgovačkim lancima, ali ima problema s naplatom.

28.2.2011.
12:31
VOYO logo

Unatoč negativnom trendu u maloprodaji i produbljivanju recesije, prehrambeno-prerađivačka industrija Fami iz Rakitovice intenzivno ulaže u otvaranje maloprodajnog lanca, zapošljavanje i razvoj novih proizvoda.

"Zbog velikih kapaciteta proizvodnje, prodaja kroz trgovačke lance nam je nedovoljna. Prodajemo i velikom broju malih trgovina po Hrvatskoj, no imamo problema s naplatom. Zato smo odlučili razvijati vlastitu maloprodaju obiteljskih trgovina specijaliziranih samo za Fami asortiman koji za sada ima više od tristo proizvoda", kazao je za Poslovni dnevnik Mirko Falamić, predsjednik Uprave Fami grupe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Eko Fami iz Fami grupe je nakon Podravke drugi najveći proizvođač mješavine povrća kao začina jelima, a uz razne druge začine proizvodi gotove juhe, tjestenine, pekarske proizvode, čajna peciva, dodatke za kolače, smrznute proizvode od lisnatog tijesta, slatkiše i slane grickalice. Istovremeno, tvrtka Fami proizvodi vodu, gazirane i voćne sokove, sirupe, kavu i instantne proizvode od kave. Eko Fami je prošle godine investirao tri milijuna kuna u tehnologiju za proizvodnju novih proizvoda.

Fami je zasad sa svojim proizvodima prisutan u Plodinama, Kauflandu, Lidlu, KTC-u, Ultragrossu i Bosi, no Falamić je nezadovoljan što nijedan od trgovačkih lanaca ne prodaje više od 35 posto njihova asortimana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi proizvodi i nove trgovine

"Preko obiteljskih trgovina potrošačima želimo približiti našu robnu marku u kompletnoj širini asortimana, što do sada nisu imali prilike nigdje kupiti. Osim toga, iako zapošljavamo između dva i šest trgovaca po trgovini, ovisno o kvadraturi i prometu, imamo troškove najma, zaliha i dostave robe, jedna i pol obiteljska trgovina s kompletnim asortimanom ostvari mjesečni promet koliko s Famijevim proizvodima mjesečno ostvari jedan trgovački lanac", ističe Falamić.

Za početno ulaganje u opremanje prostora i punjenje trgovina proizvodima tvrtka je osigurala pet milijuna kuna.

Falamić otkriva da u iduće dvije godine planiraju otvoriti sto maloprodajnih obiteljskih trgovina te kroz njih plasirati kompletan asortiman prehrambenih proizvoda iz vlastite proizvodnje. Također, cilj im je proširiti asortiman na 400 proizvoda.

Za ožujak su najavili otvaranje pet trgovina u Zagrebu, te po jednu u Dugom Selu, Puli i Rijeci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo