Novčanici su out, kartice ćemo nositi u mobitelima

20.5.2010.
15:15
VOYO logo

Dianne Offereins, zamjenica predsjednika uprave Discover Financial Servicesa, odgovorna za Diners Club International, posjetila je hrvatsku franšizu Dinersa. Ustvrdila je da postoji velika razlika u ekspertizi i sposobnostima hrvatske i ostalih franšiza kad su posrijedi brendiranje, dizajn proizvoda i mogućnost obrade podataka. Hrvatski tim Erste Card Cluba nazvala je impresivnim.

Offereins je otkrila da je potrošnja na kreditne kartice pala u prosjeku oko 10 posto. Ocjenjuje da je gospodarska kriza koja je pogodila svijet najteže razdoblje "koje je itko doživio ili će doživjeti u svome profesionalnom životu", te da nije mimoišla niti kartičarske kuće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po onome što je Offereins, inače druga osoba u hijerarhiji američkoga izdavatelja kartica Discover Financial Servicesa, otkrila Večernjem listu, vrijeme kartica neće biti dugog vijeka. Vrijeme kada će mobilno plaćanje pregaziti kartice, kaže, nije daleko.

"Mislim da će mobilno plaćanje preuzeti mnoge funkcionalnosti kartica, što će otvoriti i brojne mogućnosti za trgovce i specijalne programe za korisnike. Bit će to kao da nosite mali kompjutor sa sobom; testiramo mnogo inovacija koje će sve promijeniti. I to na načine koje ne možemo ni zamisliti", kaže američka dužnosnica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U budućnosti će se izdavati elektronski novčanici, a korisnici će imati kreditne kartice u svojim mobitelima, s čipom koji će omogućivati mnoge funkcionalnosti. Kao primjer navela je da će u dućanu mobitel prepoznavati sniženja i uspoređivati ih s ponudom drugih trgovaca.

Offereins ocjenjuje da takav način kupnje neće povećati potrošnju, već da će se trošiti pametnije.

"Moći će više uspoređivati, a danas morate istraživati internetom prije nego što krenete u dućan. Inovacije uvijek pomažu većoj konkurentnosti. Veliki trgovci danas imaju sredstva za vrlo sofisticirane marketinške programe, a mali trgovci to nemaju. Ovo će pomoći malima da iskoriste marketinške mogućnosti kakve danas imaju samo veliki, a njima su preskupi.", objasnila je Offereins.

U budućnosti bi kreditne kartice trebale izgledati sasvim drugačije. Zapravo, kako procjenjuje, bit će to uređaji za plaćanje. Novi sustav bi trebao donekle riješiti problem prijevara. "Čip će pomoći da se "fraud" reducira, a negdje i ukloni", zaključuje Dianne Offereins.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članak:

arti-201005070364006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo