U ponudi, uz odjeću, u KiK-u drže i donje rublje i čarape, kućni tekstil, ukrase, poklone i druge modne proizvode. Kažu, KiK odgovara svim dobnim skupinama iako su ciljana skupina obitelji, majke s djecom, kao i lovci na povoljno.
KiK ima preko 3.000 trgovina u Europi, od čega se njih 2.500 nalazi u Njemačkoj, a preko 500 filijala u inozemstvu slovi kao cjenovni predvodnik na europskom tržištu. Prvu su poslovnicu otvorili 1994. godine u Düsseldorfu, a danas ih ima i diljem Austrije, Češke, Slovenije, Bugarske i Slovačke. Godišnje otvaraju otprilike 200 novih poslovnica, a najavljuju da će za sljedećih nekoliko godina širiti mrežu poslovnica u Hrvatskoj na sto lokacija.
Sjedište poduzeća nalazi se u njemačkom Bönenu i ostvaruje godišnji promet od preko milijardu eura, piše Lider. U tekstilom trgovanju u Njemačkoj nalaze se unutar deset najvećih ponuđača i slove kao najveći tekstilni diskonter zemlje.
Inače, na njemačkom skraćenica KiK znači "kupac je kralj".
"Hrvatsko gospodarstvo raste, a mi se veselimo izazovu što ćemo KiK-ov koncept etablirati na još jednom tržištu i nove kupce uvjeriti da kvalitetno dobra moda i tekstil za svakodnevnu upotrebu ne mora biti skupa", poručio je Petar Burazin, direktor KiKa u Hrvatskoj.
Vezani članci:
arti-201108300091006 arti-201103100523006 arti-201108220811006