Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja je, pak, ukazala na ograničavanje tržišne utakmice u slučaju da lokalna samouprava određuje cijene, a preporučila je da se pri broju potrebnih taksija uzmu u obzir kvalitativni a ne kvantitativni elementi dok u Prijedlogu stoji kako broj taksija određuje lokalna samouprava. Time će se omogućiti i daljnji monopol Udruge Radio taxi Zagreb.
"Odredit ćemo najveću dopuštenu cijenu, koja će se zadržati u okviru postojećih cijena, odnosno, ozakonit ćemo postojeći cjenik. Sada je omjer jedan taksi na 1200 stanovnika, a koji će biti novi omjer, još ne znam. Sigurno ćemo dopustiti povećanje broja taksija, barem za pedeset", kazao je za Večernji listDubravko Maković iz Gradskog ureda za promet.
Pitanje je, pak, može li Grad odrediti maksimalnu cijenu kada cijenu "propisuje" zakon, što znači da moraju propisati točnu cijenu. Na sreće, odluku u konačnici donosi Gradska skupština, u kojoj prevladava mišljenje da cijene valja smanjiti.
Prethodni članak:
arti-201004130371006