Hypo banka od ponedjeljka, 11. srpnja, mijenja ime u Addiko Bank i pod tim će imenom nadalje poslovati u svim zemljama u kojima ima podružnice. No, ne mijenja samo ime nego kompletan vizualni identitet. Nova obilježja brenda vidjet će se u poslovnicama već od ponedjeljka kao i na internetskim stranicama te na mobilnim aplikacijama.
Pod novim brendom Hypo planira novu poslovnu strategiju i pozicioniranje banke koje bi trebalo pridonijeti jasnijem, jednostavnijem i izravnijem bankarstvu. To je, tvrde, ono što klijenti danas žele, a oni žele biti banka koja će takvo funkcioniranje klijentima i osigurati.
"Rebrendingom ne mijenjamo samo svoje ime i vizualni identitet, nego provodimo sustavnu promjenu nabolje. Dugo i intenzivno smo se pripremali za ovaj, za nas, jako važan dan, ali ovo je tek početak, pravi posao je tek ispred nas. Dali smo obećanje da ćemo isporučiti jasno, jednostavno i izravno bankarstvo i to ćemo i učiniti. Znamo da je to proces koji će potrajati, ali baš zato se mijenjamo jer osiguravanje takve usluge klijentima smatramo ključnim. Novi je brend simbol ove transformacije i početak izgradnje bolje banke", izjavio je predsjednik uprave Addiko Bank d.d. Mario Žižek.