Nije se dovoljno pisalo o njihovom Nadanu, ili što?

'Ako je prijavljeno, onda je vjerojatno i plaćeno', kaže nam sugovornica iz marketinga lista koji je objavio vijest staru 17 dana u svom 'promo' dijelu. Tiče se reizbora N.

9.11.2011.
17:49
VOYO logo

Treba li Hrvatskoj gospodarskoj komori ukinuti obveznu članarinu ili ne, pitanje je oko kojeg se lome koplja dobar dioNadana Vidoševića 20-godišnjeg mandata Glavni argument za ukidanje jest jednostavan i kaže da HGK rasipa novac od članarina.

Da u tome ima barem djelić istine, govori i promo oglas koji je izašao u srijedu u Jutarnjem listu. S njega se smiješi predsjednik Vidošević, a oglašava se vijest od 24. listopada ove godine. On je tada, naime, ponovno izabran za člana Upravnog odbora Eurochambresa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se marketinga lista tiče, nema dvojbe da se radi o plaćenom oglasu.

"Samo trenutak... Da, prijavljen je kao plaćeni oglas. A ako je prijavljeno, onda je vjerojatno i plaćeno", kažu nam u marketingu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Greška Jutarnjeg lista

No, u HGK tvrde drugačije. Navode kako je do sada HGK oglašavala uglavnom akcije od nacionalnog interesa poput "Kupujmo hrvatsko".

"Od prije tri mjeseca HGK zbog iznimno povoljnih uvjeta u poslovnom prilogu objavljuje vijesti vezane uz rad i funkcioniranje HGK (kao što je to običaj i drugih institucija i udruga poput HOK-a, HUP-a i slično). Današnji je prilog objavljen pod promo radi pogreške Jutarnjeg lista koji je u prošlom gospodarskom prilogu izostavio vijest HGK te je kao nadoknadu danas uvrstio vijest koju je HGK slala na sve medije i koju su objavili i drugi mediji", odgovara nam na upit Martina Sokač Saraga, glasnogovornica Komore.

U odgovoru na naš upit zanemarena su pitanja koliko HGK godišnje novca troši na oglašavanje putem medija i zašto se to smatra potrebnim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo