Tvrtka je objavila da joj je neto dobit u posljednja tri prošlogodišnja mjesseca pala na 5,49 milijardi švedskih kruna (846 milijuna dolara), u usporedbi sa 6,15 milijardi kruna u istom razdoblju prethodne godine.
Prihodi su uvećani šest posto na 34,8 milijardi kruna, u usporedbi s 32,8 milijardi u istom razdoblju prethodne godine, pri čemu ih je donekle zakočila jaka švedska valuta. Ako se izuzme utjecaj valutnih tečajeva, uvećani su za 15 posto.
"Cijene sirovina su porasle. Primjerice, cijene pamuka su se gotovo udvostručile u 2010. Naravno da se H&M mora prilagoditi novim uvjetima, ali to uvijek mora biti u skladu s našim poslovnim konceptom da kupcima ponudimo modernu i kvalitetnu odjeću po najpovoljnijim cijenama," naglasio je izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson u priopćenju. "Na taj način i dalje možemo povećavati naš udio na tržištu", dodao je.
Ove godine H&M planira otvoriti oko 250 novih trgovina, u prvom redu u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji i Kini. Također će otvoriti prve trgovine u Rumunjskoj, Hrvatskoj i Singapuru, kao i franšizu u Maroku i Jordanu, javlja agencija Hina.
Vezani članci:
arti-201011040356006 arti-201006240322006 arti-201007100324006 arti-201012090481006 arti-201011240030006