Kako je otkrilo istraživanje "Iš'o medo u dućan" koje je provela tvrtka Heraklea od 1. do 17. veljače, Istrijani su najuslužniji djelatnici dok su od Dalmatinaca u smislu pozdravljanja neljubazniji samo prodavači i uslužni djelatnici iz središnje Hrvatske, javlja Slobodna Dalmacija.
"U Hrvatskoj 87 posto prodavača, odnosno trgovaca, pozdravlja kupce. Istra je po njihovoj uslužnosti najkvalitetnija regija, a središnja Hrvatska najlošija, dok najviše ljubaznih djelatnika dolazi iz ugostiteljstva", kazala je Željka Bakmaz, voditeljica projekata agencije Heraklea.
Tajni gosti posjetili ukupno tisuću lokacija na području cijele Hrvatske, a od toga je bilo 207 posjeta ugostiteljskim objektima (kafići, restorani, slastičarnice, pivnice, noćni klubovi…), 123 posjeta financijskom sektoru (banke, Fina, osiguravajuće kuće, pošte), 670 posjeta maloprodajnim objektima (prodavaonice hrane, supermarketi, butici s odjećom ili obućom, ljekarne, benzinske postaje, pekarnice...)