Ne baš jako pametne kartice!

Nakon što je kartica lansirana na tržište, ustanovljeno je da je određeni broj njih tehnički neispravan.

4.4.2014.
6:49
VOYO logo

"Pametne kartice" Erste banke, umjesto da ubrzavaju proces plaćanja, klijentima znaju praviti probleme: pos terminali ponekad ih odbijaju, usporavajući proces naplate, pa se stvaraju redovi, a vlasnici proživljavaju neugodnosti. Potvrdili su to za Novi list neki građani koji su prvo mislili da su kartice prenapredne za ovdašnje pos terminale, no ispostavilo se suprotno – Ersteove pametne kartice baš i nisu tako pametne, odnosno kod dijela njih navodno postoji neka greška s čipovima.

Da postoje tehničke nepravilnosti kod dijela izdanih kartica, potvrdili su i u samoj Erste banci. Kažu da je banka, u želji da svojim klijentima, vlasnicima tekućih računa, omogući inovativan princip korištenja financijskih usluga, zajedno sa svojim dobavljačima ponudila jedinstvenu Maestro Display karticu koja objedinjuje funkcije standardnog i beskontaktnog plaćanja na prodajnim mjestima, kao i funkciju autentikacije prilikom korištenja internetskog, mobilnog i telefonskog bankarstva. Koncept je, kažu, uključivao zamjenu postojećih kartica novima. No, vele u banci, nakon što je kartica lansirana na tržište, ustanovljeno je da je određeni broj njih tehnički neispravan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Istovremeno, odmah po saznanju problema, poduzeti su svi potrebni koraci kako bi se detaljno analizirali relevantni tehnički aspekti te otkrili razlozi zbog kojih je došlo do navedenih neispravnosti. U suradnji s dobavljačima zaduženima za izradu i isporuku kartica intenzivno se poduzimaju sve potrebne mjere s ciljem cjelovitog rješavanja ovog problema, izrazito neugodnog i neočekivanog i za banku", poručuju iz Erstea.

Napominju da je svim klijentima pružena mogućnost da prijave probleme s korištenjem kartice te u najbližoj poslovnici na trošak banke zatraže izradu nove. Zadatak banke je klijentima osigurati najvišu kvalitetu usluge, što je prilikom izdavanja nove Maestro Display kartice, u jednom dijelu nažalost izostalo. Erste banka zahvaljuje klijentima na strpljenju koje su pokazali u ovom slučaju te im se ispričava na svim neugodnostima koje su imali zbog problema s korištenjem nove kartice, poručuju iz Erstea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo