Naučite što nagrađene marketinške kampanje čini najboljima

U subotu 23.

20.11.2013.
15:27
VOYO logo

Na Drum after Drumu bit će prikazane nagrađene reklamne kampanje jednog od najpriznatijih europskih marketinških festivala Golden Drum, koji se održao od 9. do 11. listopada u Portorožu, a organizatori i članovi stručnog žirija ovogodišnjeg Golden Druma posjetitelje će upoznati s kriterijima dodjela nagrada na međunarodnom marketinškom festivalu.

Na primjerima kampanja s festivala zainteresirani će saznati kako se prijaviti, koji su elementi presudni u odluci o dodjeli nagrade te kakvom kampanjom pobijediti u žestokoj međunarodnoj konkurenciji, koja je u slučaju ovogodišnjeg Golden Druma uključivala čak 1.395 prijava iz ukupno 26 država.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posjetitelji će imati priliku komentirati nagrađene radove, sudjelovati u diskusiji sa svjetskim stručnjacima iz područja oglašavanja te upoznati i pozadinske procese organizacije marketinškog festivala.

Program će započeti uvodnim izlaganjem o organizaciji, viziji i međunarodnom značaju samog Golden Drum festivala, o čemu će govoriti izvršna direktorica festivala Barbara Krajnc.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktorica natjecateljskog dijela festivala Lučka Peljhan upoznat će prisutne sa sustavom dodjele nagrada: od ideje, poziva za prijave do žiriranja, dok će članovi ovogodišnjeg žirija Davor Runje i Dušan Drakalski posjetiteljima približiti sustav ocjenjivanja pristiglih prijava te iznijeti dojmove o kampanjama s kojima su se susreli.

Direktor agencije Drap Davor Runje govorit će o nagradama u Multi channel kategorijama, dok će o Single channel kategorijama govoriti Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor tvrtke New Moment - New Ideas Company Skopje. Tvrtka New Moment New Ideas svojom kampanjom 10 metara udaljeni (Zajednička molitva) očarala je i žiri najpoznatijeg festivala kreativne industrije na svijetu Cannes Lions, koji joj je dodijelio i najprestižniju nagradu natjecanja: Titanum Lion.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uslijedit će projekcija nagrađenih filmova, a potom i diskusija na kojoj će svi zainteresirani moći dobiti odgovore o pitanjima koja ih zanimaju.

Ulaz na predavanje je besplatan, a zbog ograničenog broja posjetitelja svoje mjesto osigurajte čim prije putem sustava Entrio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo