Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

Naučite što nagrađene marketinške kampanje čini najboljima

U subotu 23.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Na Drum after Drumu bit će prikazane nagrađene reklamne kampanje jednog od najpriznatijih europskih marketinških festivala Golden Drum, koji se održao od 9. do 11. listopada u Portorožu, a organizatori i članovi stručnog žirija ovogodišnjeg Golden Druma posjetitelje će upoznati s kriterijima dodjela nagrada na međunarodnom marketinškom festivalu.

Na primjerima kampanja s festivala zainteresirani će saznati kako se prijaviti, koji su elementi presudni u odluci o dodjeli nagrade te kakvom kampanjom pobijediti u žestokoj međunarodnoj konkurenciji, koja je u slučaju ovogodišnjeg Golden Druma uključivala čak 1.395 prijava iz ukupno 26 država.

Posjetitelji će imati priliku komentirati nagrađene radove, sudjelovati u diskusiji sa svjetskim stručnjacima iz područja oglašavanja te upoznati i pozadinske procese organizacije marketinškog festivala.

Program će započeti uvodnim izlaganjem o organizaciji, viziji i međunarodnom značaju samog Golden Drum festivala, o čemu će govoriti izvršna direktorica festivala Barbara Krajnc.

Direktorica natjecateljskog dijela festivala Lučka Peljhan upoznat će prisutne sa sustavom dodjele nagrada: od ideje, poziva za prijave do žiriranja, dok će članovi ovogodišnjeg žirija Davor Runje i Dušan Drakalski posjetiteljima približiti sustav ocjenjivanja pristiglih prijava te iznijeti dojmove o kampanjama s kojima su se susreli.

Direktor agencije Drap Davor Runje govorit će o nagradama u Multi channel kategorijama, dok će o Single channel kategorijama govoriti Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor tvrtke New Moment - New Ideas Company Skopje. Tvrtka New Moment New Ideas svojom kampanjom 10 metara udaljeni (Zajednička molitva) očarala je i žiri najpoznatijeg festivala kreativne industrije na svijetu Cannes Lions, koji joj je dodijelio i najprestižniju nagradu natjecanja: Titanum Lion.

Uslijedit će projekcija nagrađenih filmova, a potom i diskusija na kojoj će svi zainteresirani moći dobiti odgovore o pitanjima koja ih zanimaju.

Ulaz na predavanje je besplatan, a zbog ograničenog broja posjetitelja svoje mjesto osigurajte čim prije putem sustava Entrio.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike