U novinarstvu je bila još od studentskih dana. Oni koji su s njom radili znaju da je niz godina pratila zbivanja iz Sabora i Vlade, a onda se odjednom u javnosti pojavila s kuhačom u ruci i pregačom oko struka. Mladenka Šarić, bivša novinarka Večernjeg lista, odlučila je promijeniti svoj život i iz novinarstva otići u - slastičarstvo.
"Osjećala sam veliko zasićenje u dnevnim novinama, a s tim se poklopila faza restrukturiranja u Večernjem listu. I tako sam nakon gotovo 24 godine rada ondje odlučila otići", kaže nam kolegica dodajući da se pokretanjem sasvim drugačijeg posla riješila i nakupljenog nezadovoljstva. Neko je vrijeme razmišljala što bi mogla raditi, a onda je odlučila, kako kaže, vratiti se korijenima.
Zaboravljene dalmatinske slastice
"Kad je čovjek tako dugo u novinarstvu čini mu se da ništa drugo ne bi mogao raditi. Pitala sam se što ja još znam dobro raditi i onda sam se dosjetila kako bih mogla peći torte i kolače, ali one tradicionalne dalmatinske koje je vrijeme pregazilo i kojih danas na tržištu baš i nema", priča Mladenka koja je, dakako, porijeklom iz Dalmacije.
Za svoju ideju trebala je projekt, ali i novac. Odlučila se za kreditnu liniju HBOR-a poduzetnik-početnik za koju je morala imati 30 posto vlastitih sredstava, ali je imala i pristojnu kamatu od četiri posto, te poček od dvije godine. Upravo te dvije godine dale su joj zraka da zapliva u pravom smjeru. Danas u Zagrebu ima proizvodni prostor od 150 metara četvornih, a uskoro otvara i malu slastičarnu te će zaposliti četvero ljudi.
Usmena predaja nabolja reklama
"Namjera i nije bila da ja nešto kuham po vlastitoj kući. Ja sam željela baš proizvoditi i zapošljavati. Tako sam sada u procesu zapošljavanja dvije osobe koje će raditi u proizvodnji te dvije koje će biti prodavači", kaže nam Mladenka. U protekle dvije godine, priča, radila je domjenke i cateringe, te poslovala s nekim prodavaonicama slastica. Posao se širio i cvjetao zahvaljujući usmenoj predaji.
"Surađivala sam s puno ljudi pa su ti ljudi govorili o mom radu. Proširio se glas, a znate najbolja reklama je kad vas hvale zadovoljni klijenti, kad kažu kako je nešto bili fantastično ili vas pitaju što se to točno u toj torti nalazi", priča nam danas zadovoljna kolegica. Uz sve to, novinarstvo nije napustila. Još uvijek piše kolumne za jedan portal i dnevne novine, političare ugošćuje u svojoj emisiji na jednoj televiziji, drži seminare studentima na fakultetu. I uz dobru organizaciju sve stigne. Ali, prije svega, sada je poduzetnica! I to uspješna. A tvrdi, unatoč svim strahovima koje je imala pri pokretanju posla, prekretnica koju je napravila se isplatila!