Nakon prodaje Financial Timesa Japancima, Pearson pregovara i o prodaji Economista

Image
Foto: AFP
26.7.2015.
17:23
AFP
VOYO logo

Britanska izdavačka kuća Pearson pregovara o prodaji svog udjela u uglednom tjedniku The Economist, nakon što je prošloga tjedna dnevnik Financial Times prodala japanskoj medijskoj kompaniji Nikkei. "Pearson potvrđuje da pregovara s upravom The Economist Group o mogućoj prodaji svog udjela od 50 posto u toj grupi", priopćila je ta kompanija.

Već je prilikom prodaje FT-a japanskom Nikkeiu za 1,3 milijarde dolara u četvrtak Pearson poručio da se kani sasvim usmjeriti na izdavaštvo u području obrazovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pearson nije naveo s kim pregovara o prodaji, no izvor upućen u situaciju kazao je Reutersu da ta tvrtka pregovara s obiteljima i sadašnjim te bivšim zaposlenicima The Economista, koji drže preostalih 50 posto dionica u toj grupi.

Među ostalim, radi se o obiteljima Rothschild, Cadbury, Schroeder i Agnelli, koja je i glavni dioničar u talijanskoj automobilskoj kompaniji Fiat Chrysler.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Talijanski Exor, investicijska tvrtka obitelji Agnelli, potvrdila je da je u pregovorima o povećanju svog udjela u The Economist grupi, koji sada iznosi 4,7 posto.

Osim samog tjednika The Economist, koji je prvi broj izdao 1843. godine, a na kraju prošle godine imao prodaju od 1,6 milijuna primjeraka, grupa obuhvaća i analitički odjel The Economist Intelligence Unit, potom Economist Events i Economist Corporate Network.

The Economist grupa profitabilnija je od Financial Timesa. Lani je ostvarila dobit od 67 milijuna britanskih funti, gotovo tri puta više od 24 milijuna funti, koliko je iznosila zarada FT-a.

Prihodi The Economista iznosili su, pak, prošle godine 328 milijuna funti, a FT-a 334 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Analitičari procjenjuju da 50-postotni udjel u The Economist grupi vrijedi između 300 i 400 milijuna funti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo