"Već desetak minuta nakon moga prigovora uspostavili smo komunikaciju kroz nekoliko poruka preko Facebooka i uputili su me da se javim na jedan broj telefona. Na poziv je odgovorio ljubazni djelatnik te me kroz sat vremena ponovno nazvao i rekao da odem u meni najbližu poslovnicu tvrtke gdje su preuzeli moj mobitel na popravak i dali mi na korištenje identični zamjenski uređaj! Bila sam šokirana. Isto sam pokušavala postići tjednima odlascima u tu istu poslovnicu i pozivajući službu za korisnike, ali bez uspjeha", priča Osječanka za Glas Slavonije. Dodaje i da je tvrtka isti dan u poslijepodnevnim satima njen prigovor uklonila s Facebooka.
Poznata je ovo priča u Savjetovalištu udruge 'Potrošački forum', gdje su u posljednje vrijeme uočili rastući trend uspješnog rješavanja potrošačkih problema tek preko društvenih mreža.
Na društvenim mrežama najefikasnije
"Ljudi koji čak ni uz našu pomoć nisu uspijevali doprijeti do rješenja za svoj problem vezan uz reklamacije proizvoda i usluga velikih kompanija, javljaju nam kako im je to pošlo za rukom nakon žalbi o neefikasnosti službi za korisnike na društvenim mrežama tih tvrtki. S jedne strane, ako se uzme u obzir da je riječ o uistinu velikim kompanijama koje u svojim službama za korisnike zapošljavaju na stotine djelatnika, riječ je o vrlo poraznom trendu za njih. No, s druge strane, ovo je dobra vijest za stotine potrošača koji svakodnevno gube vrijeme i strpljenje uzaludno pokušavajući ostvariti svoja prava telefonski, prepiskom ili osobno u poslovnicima tvrtki", kaže Dunja Mak iz Savjetovališta.
Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrošačkih prava? Poslali su vam račun za koji nemate pojma da ste ga napravili? Nudili su vam staru ragu u zamjenu za smartphone koji je na popravku? Prebacivali su vas s korisničke podrške, na poslovnicu do servisera i natrag? Nisu htjeli priznati reklamaciju? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail vijesti@portal.net.hr