U takvom se problemu našla i Mara Vakoš čija je prodavaonica 'Rukotvorine' u Županijskoj ulici zatvorena već neko vrijeme.
''Tek sam 25. ožujka potpisala ugovor s teleoperaterom koji mi je rekao da ću dobili fiskalnu blagajnu za sedam dana. Međutim, to je bila nekakva njihova akcija i sad moram čekati sljedećih 45 dana da se priključim, a u međuvremenu ne smijem prodati ni jednu rukotvorinu. Ljudi dolaze i raspituju se, a ja sam zatvorena iako sam neprestano u prodavaonici. U početku sam isticala natpis da je inventura, no nisu kupci neupućeni pa da misle da inventura traje unedogled. Onda sam napisala da ne radim zbog tehničkih razloga i tako već danima'', kaže Vakoš.
Za pomoć se obratila i Poreznoj upravi Osijek od koje je zatražila ovjerene račune kako bi mogla redovno raditi. Međutim, kako je ovjeren račun potrebno provući kroz fiskalnu blagajnu 24 sata nakon izdavanja, a ona je nema, i taj pokušaj pokretanja posla propao, piše Glas Slavonije.
''Jako mi je žao što ne mogu ugostiti brojne turiste koji su trenutno u Osijeku i koji bi kod mene htjeli kupiti koju sitnicu. Otkako radim, a skupilo se 20 godina, nisam još bila na godišnjem odmoru. Sad sam na prisilnom i to na svoju veliku štetu'', kaže Vakoš, dodajući da, iako nije u mogućnosti izračunati točan iznos gubitka zbog nemogućnosti naplate računa, zna da je svakako u minusu.