Najveći skup televizijskih i medijskih profesionalaca u središnjoj i istočnoj Europi

17.4.2013.
10:10
VOYO logo

Tri dimenzije 3D televizije

3D televizija nije nova zamisao niti se može reći da je nedostupna široj publici. Međutim širenje 3D televizije odvija se vrlo sporo. Kad možemo očekivati procvat 3D TV-a ili je realnije očekivati prikradanje u domove? Kakav bi sadržaj/format privukao publiku 3D televiziji? I koliko će prelazak na 3D zakomplicirati poslovanje televizijama, distributerima i oglašivačima?

NEM-ov panelist Michel Chabrol je, kao direktor odjela za digitalnu kinodistribuciju, 3D i ultra high definiciju unutar Eutelsatova komercijalnog odjela, odgovoran za promociju, marketing i razvoj novih tehnologija poput 3D-a i Ultra HD-a kao i za upotrebu satelita za pokrivanje važnih potreba digitalne kinodistribucije. "Eutelsat, vodeći svjetski satelitski operater, predan je inovacijama i pomacima na području emitiranja signala koji u posljednjih 20 godina uključuju digitalnu TV, HDTV, 3D i u posljednje vrijeme Ultra HD (4k TV) u obliku demonstracijskih kanala i potpore klijentima."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dr. Sebastian Knorr direktor je i voditelj odjela za istraživanje i razvoj te je zadužen za odjel prijenosa know-howa imcube laboratorija.

"Globalni igrači u korisničkoj elektronici pretpostavljaju da će 2015. godine više od 30% svih HD ekrana u kući biti opremljeno mogućnostima sličnima 3D-u. Za razliku od prethodnih pokušaja etabliranja 3D-a na širokom tržištu, sad imamo razloga vjerovati da će ovoga puta to zaista biti održivo. Stereoskopski 3D sada je dovoljno zreo za tržište što se tiče kvalitete tehnologije i sadržaja. Unatoč visokom standardu koji je stereoskopski 3D danas dosegnuo još ima mjesta za poboljšanje tehnologije. Jedan od njih je autostereoskopski 3D prijenos koji omogućava korisniku da 3D gleda bez naočala."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Torsten Hoffman, direktor i osnivač australskog 3D Content Huba priznati je stručnjak za monetizaciju 3D sadržaja na međunarodnom planu.

"3D dominira u kinima te je napokon stigao u dnevne sobe. 3D televizori prodaju se velikom brzinom diljem svijeta, međutim mnogi se žale na nedostatak sadržaja te neudobnost nošenja naočala. Došlo je vrijeme da se pobrinemo za ove probleme. Kao distribucijska tvrtka u Australiji, 3D Content Hub nastoji proizvoditi što više 3D sadržaja. Na panelu ću pružiti uvid u uspješne analize slučajeva nagrađivanih filmova, profitabilnog sadržaja i 3D TV kanala u produkciji 3D Content Huba."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kathleen Schroeter, moderatorica NEM-ova panela 'Tri dimenzije 3D televizije', izvršna je direktorica novog 3D inovacijskog centra Fraunhofer Heinrich Hertz Instituta.

"Govorka se da je 3D mrtav te da se fokus premjestio na 4K visoke rezolucije, poznat kao UltraHD. Na NEM-ovu 3D TV panelu shvatit ćete da je UltraHD ključan kako bi se riješili korištenja 3D naočala kod kuće – solucije za Autostereo 3D prikaze. Panel će pružiti uvid u 3D, od inputa do outputa: konverzija iz 2D-a u 3D Stereo produkciju prijenosa, statistike i činjenice o sadržaju tržišta do najnovijih razvoja tehnologije koje pomažu 3D-u na putu da postane efikasniji te time jeftiniji i jednostavniji."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj stranici www.neweumarket.com.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo