Na NEM-u će sudjelovati Dragan Šolak, predsjednika upravnog odbora grupe SBB - Telemach - TotalTV. Sudionici će imati priliku čuti njegovo stručno mišljenje na panelu TV Everywhere, na kojem će se raspravljati o rastućem trendu emitiranja televizijskog sadržaja na drugom i trećem ekranu (na osobnom računalu i smartphoneu):
"TV Everywhere trenutačno je najveći izazov u televizijskoj industriji: proizvođači opreme moraju odgovoriti kvalitetnom ponudom uređaja, kabelski operatori moraju odgovoriti konkurenciji streaminga, televizije moraju pronaći primjerena rješenja za zaštitu sadržaja, a oglašivači moraju prilagoditi potrebe sve prisutnijim personaliziranim kampanjama. Također, osim što je izazov, TV Everywhere je i potreba. Očito je da je korisnicima to najzanimljivije i najprivlačnije rješenje, pa je pred nama vrlo uzbudljivo razdoblje pronalaženja pravog odgovora na potrebe konzumenata."
Mnogo se može naučiti od Johana A Larssona, samostalnog savjetnika za Social TV, čovjeka koji stoji iza osmišljavanja i implementacije strategije HBO Nordica za kampanju na društvenim mrežama koja je stvorila bazu od 100.000 fanova prije samog pokretanja nove usluge. Larsson će biti govornik na panelu TV GOES SOCIAL:
"Razgovor o televiziji u društvu prijatelja star je koliko i sam medij, ali zahvaljujući društvenim mrežama i prenošenjem razgovora na internet rasprava o brendovima postaje mjerljiva, na nju se može odgovoriti, može je se proširiti i poticati te se može na nju utjecati. Danas kad se gledatelji sele s linearnih na on demand platforme, rasprava na društvenim mrežama prerast će iz komentiranja u realnom vremenu u jedno asinkrono iskustvo. Tržište se brzo razvija i teško je njime upravljati, ali ne uključiti se u digitalnu komunikaciju znači pad u potpunu beznačajnost."
Gledanje televizije prestalo je biti pasivno. Sve je veći broj korisnika smartphonea i tableta koji gledaju televiziju dok surfaju na svojim pametnim uređajima. Svjesni novih trendova, hrvatski operater Iskon drži korak s novom tehnologijom. Saša Kramar, predsjednik uprave Iskona, bit će jedan od govornika na panelu TV GOES SOCIAL i prenijet će iskustva s pozicije operatera:
"Integracija TV i internetskog sadržaja i njihova dostupnost na svim uređajima u svakom trenutku te što veći stupanj interakcije s korisnicima u fokusu su nam posljednjih nekoliko godina. Iskon je prvi u Hrvatskoj uveo YouTube i Facebook na Iskon.TV. Nakon toga omogućili smo gledanje televizijskih sadržaja na mobilnim uređajima i računalima, a nedavno smo korisnicima Iskona omogućili da se povežu u vlastitu društvenu mrežu preko Iskon.TV-a. Iskonovci trenutačno jedini u Hrvatskoj mogu preko televizijskih ekrana dijeliti TV-sadržaje i slati preporuke za pojedine emisije prijateljima s kojima su povezani preko Iskon.TV-a. Na ovome, dakako, ne planiramo stati."
Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj stranici www.neweumarket.com.