Najveći skup televizijskih i medijskih profesionalaca u središnjoj i istočnoj Europi

22.3.2013.
13:13
VOYO logo

Na NEM-u će sudjelovati Dragan Šolak, predsjednika upravnog odbora grupe SBB - Telemach - TotalTV. Sudionici će imati priliku čuti njegovo stručno mišljenje na panelu TV Everywhere, na kojem će se raspravljati o rastućem trendu emitiranja televizijskog sadržaja na drugom i trećem ekranu (na osobnom računalu i smartphoneu):

"TV Everywhere trenutačno je najveći izazov u televizijskoj industriji: proizvođači opreme moraju odgovoriti kvalitetnom ponudom uređaja, kabelski operatori moraju odgovoriti konkurenciji streaminga, televizije moraju pronaći primjerena rješenja za zaštitu sadržaja, a oglašivači moraju prilagoditi potrebe sve prisutnijim personaliziranim kampanjama. Također, osim što je izazov, TV Everywhere je i potreba. Očito je da je korisnicima to najzanimljivije i najprivlačnije rješenje, pa je pred nama vrlo uzbudljivo razdoblje pronalaženja pravog odgovora na potrebe konzumenata."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mnogo se može naučiti od Johana A Larssona, samostalnog savjetnika za Social TV, čovjeka koji stoji iza osmišljavanja i implementacije strategije HBO Nordica za kampanju na društvenim mrežama koja je stvorila bazu od 100.000 fanova prije samog pokretanja nove usluge. Larsson će biti govornik na panelu TV GOES SOCIAL:

"Razgovor o televiziji u društvu prijatelja star je koliko i sam medij, ali zahvaljujući društvenim mrežama i prenošenjem razgovora na internet rasprava o brendovima postaje mjerljiva, na nju se može odgovoriti, može je se proširiti i poticati te se može na nju utjecati. Danas kad se gledatelji sele s linearnih na on demand platforme, rasprava na društvenim mrežama prerast će iz komentiranja u realnom vremenu u jedno asinkrono iskustvo. Tržište se brzo razvija i teško je njime upravljati, ali ne uključiti se u digitalnu komunikaciju znači pad u potpunu beznačajnost."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gledanje televizije prestalo je biti pasivno. Sve je veći broj korisnika smartphonea i tableta koji gledaju televiziju dok surfaju na svojim pametnim uređajima. Svjesni novih trendova, hrvatski operater Iskon drži korak s novom tehnologijom. Saša Kramar, predsjednik uprave Iskona, bit će jedan od govornika na panelu TV GOES SOCIAL i prenijet će iskustva s pozicije operatera:

"Integracija TV i internetskog sadržaja i njihova dostupnost na svim uređajima u svakom trenutku te što veći stupanj interakcije s korisnicima u fokusu su nam posljednjih nekoliko godina. Iskon je prvi u Hrvatskoj uveo YouTube i Facebook na Iskon.TV. Nakon toga omogućili smo gledanje televizijskih sadržaja na mobilnim uređajima i računalima, a nedavno smo korisnicima Iskona omogućili da se povežu u vlastitu društvenu mrežu preko Iskon.TV-a. Iskonovci trenutačno jedini u Hrvatskoj mogu preko televizijskih ekrana dijeliti TV-sadržaje i slati preporuke za pojedine emisije prijateljima s kojima su povezani preko Iskon.TV-a. Na ovome, dakako, ne planiramo stati."

Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj stranici www.neweumarket.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo