Najveći problem internetske prodaje glasi: 'Ipak neću'

1.3.2013.
10:49
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Čak i kad kupujete u klasičnoj trgovini, može vam se dogoditi da kupite "smeće". A kamoli onda kad vas i tisuće kilometara dijele od željenog artikla!

Ipak, Christoph Wenk-Fischer, smatra da srž trgovine ne može biti u tomu "da robu šaljem po cijeloj zemlji, a da pri tomu znam da ju klijent neće zadržati".

Hoće li se zbog ovih razloga, ali i zbog činjenica da slanje odbačenog paketa dovodi do 700 grama stakleničkih plinova te da vraćeni artikal trgovca košta između 15 i 20 eura, dokinuti praksa "robu možete vratiti bez dodatnih troškova" kod naručivanja na daljinu?

Kako piše Deutsche Welle, jedna nova smjernica EU-a nudi mogućnost da od travnja 2012. tvrtke koje robu prodaju preko interneta počnu mušterijama naplaćivati ukoliko one odustanu od kupovine. No pitanje je hoće li trgovci to stvarno i učiniti.

'Otpisuju' 50 posto pošiljki u startu

Oni koji bi to učinili bili bi u znatnom zaostatku za onima koji računaju na takvu stvar i ne pada im napamet da uvedu plaćanje reklamacija.

"Besplatna dostava kao i mogućnost besplatne reklamacije robe od samog početka su bili dio naše ponude a to se ni u budućnosti neće mijenjati", izjavila je za DW Kristin Dolgner, glasnogovornica Zalanda, njemačke tvrtka nakon 500 milijuna eura zarađenih u 2011. godini godinu kasnije zaradila duplo - milijardu eura. Od početka računa s time da će im se vratiti čak pola robe koju pošalju kupcima.

"Općenito, mi ne kažemo da su reklamacije neki problem za nas, već da mi s njima sasvim jasno računamo", potvrdila je ona. A ova tvrtka nije jedina koja tako misli.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali