Marketinške agencije, prodajni kanali, mjerenje uspješnosti, dizajn, društvene mreže teme su stručnih predavanja koje će se obrađivati tijekom cijelog konferencijskog dana na kojemu možete sudjelovati svojim pitanjima, prijedlozima, primjerima, ali i oštrim kritikama kroz našu Web::Kliniku.
Za 15.11., drugi konferencijski dan, pripremljen su 3 SUPER Web::Edukacije čije predavače zasigurno dobro znate, ali nikako ne znate o ovim najnovijim temama s područja optimizacije, mjerenja i oglašavanja. Budite sigurni da ćete čuti i naučiti ono što još niste!
Miroslav Varga vam poručuje 'Dođite na SUPER AdWords, naučite na tuđim greškama jer je tako najjeftinije!' Naučite iz iskustva temeljenog na 14 milijuna klikova i bezbroj učinjenih grešaka.
Damir Podhorski na edukaciji SUPER Analytics na vrijeme vas priprema za nadolazeće promjene: 'Ove godine Google izbacuje stari i ubacuje novi Google Analytics koji se zove Universal Analytics. Gdje će se sada nalaziti vaši izvještaji? Kako izgleda novo Admin sučelje za Google Analytics? Što je to ABC princip?'
Siniša Gavrilović govori o kvalitetnom SUPER SEO-u kojeg treba svaki od vas ili vaših klijenata te vam zasigurno osigurava stratešku prednost na sve zagušenijem tržištu internet prostora. Iz teorije u praksu: kako koristiti najmoćniji alat uz pomoć kojeg ćete biti neminovno na prvom mjestu.
Prijavite se za SUPER Web::Edukacije do kojih preostaje samo 10-ak dana, a nudimo vam ih pojedinačno po najnižoj cijeni od 999,00 kuna! Uzmete li 3 edukacije, 3. plaćate u iznosu od samo 50%. Bliži se zadnji dan prijava pa ne propustite dan za znanje i prednost nad drugima!