Svi trebaju prihvaćati sustav vrijednosti kompanije, osim nekoliko 'primadona' koje donose najviše zarade
Vrijednosti kompanije zapravo bi trebale biti vrijednosti zaposlenika koje već imate. Vrijednosti kompanije uvijek su osmišljene negdje drugdje, a izazivati nekog da živi po tuđem sklopu vrijednosti je istodobno uvredljivo i neizvedivo. Kada se pokušaj nametanja 'vrijednosti' spoji sa činjenicom da se isti kriteriji ne primjenjuju na one koji su na najvišim pozicijama, donose najviše novca i stoga se ponašaju kako ih je volja, onda doista dođe do problema, objavio je portal m.bnet.com.
Dobre kompanije traju
Veličina neke kompanije danas ne govori ništa o njenoj budućnosti sutra. Kompanije čine grupe ljudi koje komuniciraju, a njihova diskusija može se promijeniti u kratkom vremenskom periodu: kad tirani preuzmu tvrtku, kad kompanija 'dobije batine' na tržištu ili kad netko u njoj prihvati lošu/osrednju ideju.
Kad su vremena teška, kompanije trebaju privremeno ukinuti edukaciju zaposlenika
Sude vas po potezima koje činite u teškim vremenima - kompanija koja pliva u novcu za vrijeme blagostanja ne pokazuje svoju predanost zaposlenicima trošeći sitne sume na edukaciju i razvoj. No, u teškim vremenima kvalitetna edukacija i razvoj mogu učiniti veliku razliku.
Glavna zadaća kompanije je da zaradi novac
Ljudi imaju široki spektar odgovornosti: podizanje obitelji, očuvanje zdravlja, pomaganje u zajednici, zarađivanje za život. Ista logika bi trebala vrijediti za kompanije, koje bi trebale poslovati na socijalno odgovoran način, istodobno zarađujući novac i čineći dobro u zajednici.
Menadžment je ključ za odlično poslovanje
Menadžeri se bave predvidljivošću, formulama i redom, ali bez pravog rukovodstva odnosno lidera koji ima viziju i smjer poslovanja menadžeri siju očaj u kojem zaposlenici naganjaju brojke i pokušavaju ispuniti plan, piše m.bnet.com. Menadžment bez rukovodstva ne donosi visoke rezultate, barem ne na duži vremanski rok.
Stimulacije potiču zaposlenike
Formula 'napravi x i dat ću ti y' vrijedi u samo nekim branšama. Bolji rezultati se postižu ako upoznate svog zaposlenika i njegove vrijednosti, i pošteno ga platite. Date li mu hrpu novca da napravi nešto što ne želi, samo će se osjećati kao prostitutka.
Samo osmislite novu strategiju, zaposlenici će je odmah provesti
Ključ za uspjeh donošenja nove strategije poslovanja leži u tome da saslušate ideje kupaca, zaposlenika i partnera, te njihove ideje ukalupite u smislenu strategiju. Tako će predstavljanje nove strategije naići na pozitivan odjek jer će svatko u njoj prepoznati svoju ideju, nadograđenu s novim smislenim rješenjima.
Kompanije se moraju usredotočiti na posao s kojim su prvotno uspjele
Kompanija svakih nekoliko godina treba nanovo osmisliti sebe, svoju strategiju i operacije, kako bi ostala konkurentna. Pogrešno je misliti da će posao koji je kompaniju učinio uspješnom prije više od deset godina, ponovno uspjeti na promijenjenom tržištu.
Vezani članci:
arti-201011240796006 arti-201010060932006 arti-201009010646006 arti-201009060365006