Najbolji oglašivač i najbolja agencija svijeta na Danima komunikacija
Na Dane komunikacija, središnji nacionalni festival oglašavanja, koji će se održati od 16. do 19. travnja u rovinjskom hotelu Lone, dolaze najnagrađivaniji oglašivač i agencija svijeta u 2014.
Per Nilsson, globalni voditelj odnosa s javnošću tvrtke Volvo Trucks, na Danima komunikacija održat će predavanje The Epic Lecture - Volvo Trucks Live Test Series, koje je proglašeno jednim od najboljih predavanja ovogodišnjeg Eurobest festivala. Riječ je o viralnoj kampanji koja je realizirana u suradnji s poznatom švedskom agencijom Forsman & Bodenfors, a koja je postigla svjetski uspjeh bez ulaganja u oglašavanje. Kampanja je uključivala i uspješan Epic Split
video sa Jean-Claude Van Dammeom, koji je rezultirao velikim medijskim publicitetom i
Daniel Fischer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB, dobitnik 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova na Cannes Lionsu za kampanju Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself, na Danima komunikacija će održati predavanje na temu
Kotizacije i smještaj: Zbog iznimno velikog broja sudionika koji su prošle godine Dane komunikacija prepoznali kao idealno mjesto za razmjenu iskustva i povezivanje unutar industrije, ove su godine organizatori osigurali povoljnije cijene kotizacija i smještaja. Za članove HURA-e, IAB-a i HUOJ-a te klijente agencije HURA cijena kotizacije za sudjelovanje na festivalu uz 3 noćenja u luksuznom hotelu Lone iznosi 2,295.00 kuna*. U ponudi su i paketi 5+2 i 10+5 kotizacija uz 20% popusta na smještaj u hotelu Lone**. Svi zainteresirani sudionici koji se odluče na smještaj u hotelu Lone ostvarit će značajan popust na cijene kotizacija. Ove godine po prvi puta studenti do 26. godina dobivaju besplatnu kotizaciju uz predočenje indexa ili x-ice. Za više informacija o programu, kotizacijama i smještaju posjetite: www.danikomunikacija.com.
HURA: Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definiranja i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 30 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
IAB Hrvatska: IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga tako da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.