Zagreb, 18.veljače 2014. - Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) danas su na konferenciji za medije najavili drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju. Na konferenciji su službeno otvorene i prijave za natjecanja Ideja X i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije radove u offline i online medijima u Hrvatskoj.
Ovogodišnji Dani komunikacija donose osvježenu programsku strukturu s naglaskom na usvajanje praktičnih znanja i vještina sudionika uz gostovanja vodećih svjetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz svijeta oglašavanja te inspirirati svojim idejama. U prijepodnevnom dijelu konferencije sudionike očekuje glavni program sa "zvjezdanim predavačima", dok će popodnevni program ponuditi različite programske sadržaje u čak 3 dvorane, među kojima se posebno ističu prezentacije Effie finalista te novi program interaktivnih radionica Best of HOWtoWOW s najboljim predavačima iz svih dosadašnjih sezona HURA-inog HOWtoWOW projekta.
"Kad su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno. Kada su loša, oglašavanje je nužno! To su pokazali već i prvi Dani komunikacija koji su okupili preko 1200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske (a i ponekog iz regije), te se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj. I ove godine samouvjereno idemo po dodatno osnaživanje tog statusa. Osvježenim programom želimo privući one koji žele biti u toku s najnovijim trendovima u marketinškoj industriji te žele saznati ili pak pokazati kako kreativna i učinkovita marketinška komunikacija može stvoriti dodatnu vrijednost poslovanju i gospodarstvu. Ukoliko ste na bilo koji način povezani s marketinškim komunikacijama, Dani komunikacije 2014. su mjesto gdje je vaša prisutnost barem potrebna, ako ne i nužna! Zahvaljujući partnerstvu s Maistrom, to mjesto je i ove godine u kreativnom ambijentu hotela Lone, od 15. do 18. svibnja. Pa planirajte svoje prisustvo, iz potrebe, nužde ili jednostavno – iz želje da budete u centru središnjeg marketinškog događaja". izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija.
Novosti vezane uz četiri strukovna natjecanja koja se održavaju u sklopu Dana komunikacija predstavili su Maja Čulig, predsjednica žirija natjecanja Effie, Jakov Vilović, predsjednik žirija natjecanja IdejaX i Vanja Bertalan, predsjednik žirija natjecanja Mixx. Ključni noviteti odnose se na promjene u mehanizmima žiriranja, izmjene u kategorijama natjecanjima koje prate razvoj i trendove na tržištu kako bi se podigla kvaliteta prijavljenih radova i kvaliteta ocjenjivanja. Vilović i Bertalan najavili su otvaranje prijava za natjecanja IdejaX i Mixx. "Pozivamo agencije i oglašivače da prijave svoje kampanje na ovogodišnja natjecanja i prikažu tržištu svoja postignuća u protekloj godini. Za marketinšku struku natjecanja su iznimno važna jer doprinose kompetitivnosti tržišta i napretku struke. Prijave za natjecanje Mixx su otvorene do 15. travnja 2014., a za IdejuX do 25. travnja.", izjavili su Vilović i Bertalan.
Maja Čulig, predsjednica žirija natjecanja Effie podsjetila je na veliki značaj nagrade Effie koja predstavlja priznanje struke najboljim oglašivačima i agencijama koje su dobro postavljenim strategijama postigli najbolje poslovne rezultate svojom tržišnom komunikacijom. Prijave za natjecanje Effie zatvaraju se 31. ožujka, s time da je rani rok za prijavu otvoren do 1. ožujka.
Sudionike Dana komunikacija i ove godine očekuju predavanja vrhunskih marketinških stručnjaka među kojima se posebno ističe Kris Hoet, nagrađivani direktor za digitalne medije jedne od najuspješnijih mladih kreativnih agencija u svijetu Duval Guillaume Modem iz Antwerpena. Na najznačajnijem međunarodnom festivalu kreativnosti marketinških komunikacija "Cannes Lions" u 2013. godini osvojili su čak 10 Lions nagrada za pet različitih klijenata, a godinu prije ukupno 14 nagrada. Hoet će na festivalu održati predavanje o stvaranju i komunikaciji brenda u različitim digitalnim medijima. Na Dane komunikacija dolazi i Georges Mohammed-Cherif, osnivač i kreativni direktor francuske agencije Buzzman koja je poznata zbog svojih revolucionarnih, interaktivnih i viralnih kampanja. Uz pregršt renomiranih europskih predavača na Danima komunikacija predavanje će održati i Mark Truss voditelj globalnih istraživanja njujorške agencije JWT, jedne od najvećih grupacija za marketinške komunikacije u svijetu. Na Danima komunikacija će govoriti o novim spoznajama neuroznanstvenih istraživanja na polju marketinških komunikacija, te o ulozi emocija i podsvijesti na donošenje odluka.
"Programske novine Dana komunikacija kao i niz vrhunskih predavača jamac su uspjeha ovogodišnjeg festivala. Posebno bih izdvojio predavanje Krisa Hoeta za koje očekujemo velik interes s obzirom na to da se neovisno o gospodarskim trendovima, digitalna scena u Hrvatskoj pokazala sve snažnijom i produktivnijom.", rekao je Jan Jilek, Predsjednik IAB-a, suorganizatora Dana komunikacija.
I ove godine posjetitelje očekuje bogat večernji program koji svaku večer festivala započinje dodjelama nagrada, a nastavlja se koncertima i zabavnim programom do dugo u noć. Cijene kotizacija za sudionike Dana komunikacija: Rana (Early Bird prijava) otvorena je do 1. travnja. Cijena kotizacije tada iznosi 1.199kn, a s popustom za članove HURA-e, HUOJ-a, IAB-a i klijente agencija HURA-e 999 kn. Iza 1.travnja cijena iznosi 1.799kn, a za članove HURA, HUOJ, IAB i klijente agencija HURA-e 1.499 kn. Kotizacije za radionice iznose 599kn, a s popustom za HURA, HUOJ, IAB, klijente agencija HURA-e 499 kn. Studentska kotizacija iznosi 199kn. Za timove/grupe koji posjećuju Dane komunikacija predviđeni su posebni paketi 5+2 gratis kotizacije i 10+5 gratis kotizacija.
Sudionicima festivala Maistra nudi posebne cijene smještaja u svojim hotelima koji će doprinijeti sveukupnom iskustvu festivala.
Za dodatne informacije: Dialog komunikacije, Ana Tkalec Barić, tel: 01 4557 221, email: ana.tkalec@dialog-komunikacije.hr
HURA: Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
IAB Hrvatska: IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.