Najatraktivniji grad na svijetu je ....

London nosi titulu grada s najvećim ljudskim potencijalom te najbogatijim kulturnim životom, Washington s najvećim brojem međunarodnih organizacija, ambasada i konzulata.

15.10.2010.
16:51
VOYO logo

New York, ili kako mu je nadimak Velika jabuka, i dalje je najatraktivniji grad na svijetu. Dobio je priznanje svjetskog centra biznisa i komunikacija.

Globalno istraživanje konzultantske kuće A.T.Kearney provedeno u suradnji s čikaškim vijećem za globalna pitanja i časopisom Foreign Policy pod nazivom "Indeks vodećih svjetskih gradova 2010" pokazalo je kako su New York i London usprkos financijskoj krizi ostali u samom vrhu najatraktivnijih svjetskih gradova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Očekivano ih slijede gradovi koji dominiraju podjednako u poslovnim aktivnostima i kvaliteti života: Tokio, Pariz, Hong Kong, Chicago, Los Angeles, Singapur, Sydney i Seul.

Dok je New York osvojio prvo mjesto najatraktivnijeg biznis grada u svijetu i to prvenstveno zbog poznate burze, London se sa svojom raznolikom ponudom sportskih i umjetničkih događanja, muzeja i umjetničkih priredbi, pokazao kao najbolja svjetska turistička destinacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovogodišnji rezultati pokazuju da veliki svjetski gradovi postaju sve globalniji. Proces globalizacije, simboliziran kretanjem novca, dobara, ljudi, ideja i poslova te brzinom komunikacija, transakcija, ljudi i kapitala, postaje sve izraženije. Iako smo očekivali kako će financijska kriza značajno izmijeniti raspored najboljih u odnosu na istraživanje provedeno prije dvije godine, pokazalo se da vodeći gradovi poput New Yorka i Londona najbolje odolijevaju krizi", kaže Branko Žibret, partner i potpredsjednik konzultantske kuće A.T. Kearney.

Indeks vodećih svjetskih gradova rangira 65 gradova iz cijeloga svijeta na temelju niza kategorija koje uključuju daleko više od poslovnih i financijskih mjera, što ovu listu čini jedinstvenom u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gradovi su rangirani prema pet kategorija: poslovna aktivnost, ljudski kapital, razmjena informacija, kulturološko iskustvo i politički angažman, koji predstavljaju sposobnost pojedinog grada da privuče, zadrži i generira globalni kapital, ljude i ideje. Novost u ovogodišnjem istraživanju je uvođenje cenzure, kao dodatne mjere unutar kategorije razmjene informacija, koja predstavlja brzinu i dostupnost informacija u pojedinom gradu.

Prethodni članci:

arti-201005170569006 arti-200911040268006 arti-200912010360006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo