U HRVATSKU STIGLA OPAKA KONKURENCIJA LIDLU, PLANIRAJU JOŠ 100 TRGOVINA: /

'Obitelj kod nas može uštedjeti 32.000 kn'

Image
Foto: Europsin

U trgovinama Eurospina nema klasičnih brendova na koje su domaći kupci navikli, nego samo proizvoda koje taj trgovački lanac dobavlja putem svojih partnera i prodaje pod svojom robnom markom

13.8.2020.
10:18
Europsin
VOYO logo

Talijanski lanac diskontnih trgovina Eurospin u Zadru je otvorio prvu trgovinu u Hrvatskoj, a u idućih osam godina planiraju otvoriti čak stotinu trgovina u svim hrvatskim regijama. Eurospin je, inače, jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode, a u Hrvatskoj bi trebao biti najjeftiniji na tržištu te konkurencija trenutno nedodirljivom Lidlu, piše RTL.

Image
TALIJANSKI TRGOVAČKI LANAC OTVORIO PRVI DUĆAN U HRVATSKOJ: /

Planiraju otvoriti još stotinu, ali... 'Ne vidim gdje bi to mogli napraviti'

Image
TALIJANSKI TRGOVAČKI LANAC OTVORIO PRVI DUĆAN U HRVATSKOJ: /

Planiraju otvoriti još stotinu, ali... 'Ne vidim gdje bi to mogli napraviti'

'Došlo je vrijeme da prikažemo našu vrijednost i u Hrvatskoj'

U trgovinama Eurospina zapravo nema klasičnih brendova na koje su domaći kupci navikli, nego samo proizvoda koje taj trgovački lanac dobavlja putem svojih partnera i prodaje pod svojom robnom markom. Taj integrirani model proizvodnje i distribucije trebao bi kupcima jamčiti velike uštede. Prema istraživanju talijanske udruge potrošača Altroconsumo, prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Smatramo da je došlo vrijeme da prikažemo našu vrijednost i klijentima u Hrvatskoj. Spremni smo za razvoj novih proizvoda koji odgovaraju potrebama hrvatskog tržišta uz održavanje našeg prioriteta - jamčiti najveće moguće uštede za svaku obitelj", poručuju iz Eurospina.

U asortimanu 2500 artikala i 50-ak robnih marki

Cjelokupni asortiman Eurospina broji oko 2500 artikala, a sastoji se od pedesetak robnih marki, a za zainteresirane postoji online katalog. Taj su trgovački lanac 1993. godine u Italiji osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao odgovor na tamošnju rastuću potrebu za uštedama potrošača. Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se na cijelu Italiju, a od 2004. prisutni su i u Sloveniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Italiji su u kratkom vremenu izrasli u jedan od vodećih trgovačkih lanaca s više od tisuću prodajnih mjesta. U Sloveniji imaju više pedeset trgovina i trenutno drže oko pet posto tržišta. U Hrvatskoj namjeravaju u idućih osam godina otvoriti oko stotinu prodajnih mjesta no pitanje je koliko je taj plan ostvariv s obzirom na snažnu konkurenciju i zasićenost ovdašnjeg tržišta, piše RTL.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo