MLADI SLAVONAC NAKON STUDIJA U SAD-u POKRENUO BIZNIS KOD KUĆE: /

'Izvozimo proizvode u Njemačku i Dubai'

Image
Foto: Facebook

Roman Pfeifer nakon studija u Sjedinjenim Državama vratio se kući u Donji Miholjac i pridružio svojoj obitelji u radu u OPG-u.

8.4.2017.
8:00
Facebook
VOYO logo

Roman Pfeifer iz Donjeg Miholjca danas s ocem vodi uspješan OPG koji na tržište plasira domaće suhomesnate proizvode. No, od prije pet godina bio je ni manje ni više nego student menadžmenta u Sjedinjenim Državama gdje je, jednako kao i u Dubaiju i Dubrovniku, jedno vrijeme radio.

"Nastavio sam raditi s ocem na njegovom gospodarstvu gdje obrađujemo 240 ha zemlje gdje imamo pšenicu, kukuruz, soju, suncokret i repu. Odlučili smo se na dodatnu proizvodnju tradicionalnih suhomesnatih proizvoda da nastavimo tradiciju te smo napravili novi pogon od stropa do poda. Cijelu proizvodnju smo financirali s našim novcima te se nadamo da će nam se uložena sredstva vratiti kroz naredne godine rada. S radom, trudom i kvalitetom se možemo probiti na tržište, jer jednom kada prevariš kupca mislim da tu nema povratka, a naše meso prijeđe uvijek tri do četiri puta kroz naše ruke. Uspjeh se postiže s vremenom i ništa ne ide preko noći", priča ponosno Roman za Agroklub ističući kako proizvode sve što i "naši stari", od svinjske masti i kobasice do kulena jetrene paštete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pfeiferi ne prodaju samo u Hrvatskoj već njihovi proizvodi i prelaze granice naše zemlje. "Skladištimo ih u zrionama u komorama koje su u kontroliranim uvjetima vlage i temperature tako da možemo proizvoditi tijekom cijele godine. Pogon se sastoji od pušnice, zrione, prostorije za kuhanje, pakiraone i to je slijed događaja koji je napravljen u projektu. Registrirani smo pod svojim veterinarskim brojem tako da možemo surađivati sa svim gradovima u Hrvatskoj sve do Dubrovnika, a nešto proizvoda smo slali i za Norvešku, Njemačku pa čakimamo kupce koji ih nose za Dubai", priča mladi Pfeifer.

Veliki planovi i velike želje

Njagova obitelj planira još otvoriti i svoju farmu svinja i njome bi ističe zaokružili cijelu proizvodnju. Budući da sada nemaju svoje svinje, njihovim uzgojem kvaliteta bi bila u potpunosti u rukama obitelji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se koriste potencijalom sajmova u prodaji te internetom, Pfeiferi se mahom još reklamiraju po principu "od usta do usta", a svoje proizvode prodaju na kućnom pragu. No, neke i šalju poštom pakirajući i štiteći vakumiranjem.

Roman Pfeifer bi volio da priča o povezivanju plave i zelene Hrvatske o kojoj se priča već 20 godina već jednom zaživi. "Slavonija ima ogroman potencijal i značenje za cijelu Hrvatsku i trebali bi imati proizvod koji možemo ponuditi turistima koji dolaze iz cijelog svijeta. Imam osjećaj da se Slavonija zaboravlja na sve načine, npr. ceste su asfaltirane do Slatine, a dalje nisu, a i mediji prenose tu tugu no ja vjerujem da će to jednoga dana biti bolje, jer ne može ovako ostati zauvijek", optimističan ej mladi poduzetnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo