Mjesecima im stižu računi T-Coma za uslugu koju nikad nisu koristili

13.1.2014.
11:03
VOYO logo

''Sve počinje u rujnu prošle godine kad na telefon u domaćinstvu u kojem žive moji roditelji, a kamo ja dolazim svakog vikenda jer radim u Sloveniji, počinju iznimno brojni pozivi raznih operatera koji nude najrazličitije usluge T-Coma, među njima i MAXtv. Na sve prijedloge moji roditelji imaju negativne odgovore, a mama se čak i prestaje javljati na telefon. No, unatoč svim odbijanjima, tijekom tog mjeseca na adresu mojih roditelja stiže aparatura za postavljanje MAXtv-a.

Mislili da je priča završena, no prevarili su se

Ne znajući o čemu je riječ i pretpostavljajući da sam to možda ja naručila, oni taj paket uopće ne otvaraju, a ja sam, nakon što sam došla za vikend i shvatila o čemu je riječ, odmah napisala prigovor konstatirajući još jednom da ne želimo uzimati tu uslugu te pitala što s tim paketom. U pisanom mi je obliku stigao odgovor da će netko iz Pošte Prezid doći po tu opremu. Tako je zaista i bilo, paket je vraćen i mi smo pomislili da je riječ o zabuni koja je tim činom završila'', ispričala je za Novi list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''No, mjesec dana kasnije stiže račun na kojem su troškovi vezani uz korištenje opreme i priključka MAXtv-a! Opet pišem prigovor T-Comu, a oni mi odgovaraju da su se zabunili i da trebamo platiti manju svotu troškova otpreme, što smo i učinili, te opet pomislili da je sve gotovo. No, već sljedeći mjesec iznova stiže račun kojim se naplaćuje korištenje MAXtv-a, a mi nit' ga imamo, nit' ga želimo, nit' ga koristimo. Shodno tome ne osjećamo obvezu plaćati bilo što pa i ne plaćamo, a iz T-Coma odgovaraju slanjem opomena. Na svaki taj račun i opomenu reagiram novim prigovorom kojih je do sada šest i nakon što vidim da se ništa ne događa te da govorimo gluhima, odlučila sam angažirati odvjetnika, o čemu sam u posljednjem pismu T-Comu obavijestila i njih najavivši da ću zatražiti zaštitu sudskim putem.

Isprika iz HT-a

Iz Hrvatskog Telekoma ispričali su se na svim neugodnostima te potvrdili da su sve tražene pogreške ispravljene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Provjerom je utvrđeno da je tijekom rujna 2013. korisniku putem kanala teleprodaje aktivirana MAXtv usluga te MAX3 M paket, uz ugovornu obvezu u trajanju 24 mjeseca. U drugoj polovici listopada zaprimili smo prigovor korisnika u kojem osporava realiziranu uslugu. Taj je prigovor riješen pozitivno početkom studenoga; izvršeno je isključenje usluge bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora, te je poslan nalog za preuzimanje MAXtv opreme. Tom prilikom je izvršena i korekcija računa za mjesec rujan koji se odnosio na MAXtv uslugu i MAX3 M paket. Nažalost, uslijed propusta, korisniku su isporučeni računi za listopad i studeni na kojima nije bila izvršena korekcija", stoji u odgovoru Odjela za odnose s javnošću HT-a.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Regija/Gorski-kotar/T-com-obasipao-racunima-iako-MaxTV-ne-koriste

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo