Premijer pokreće 'centar za pritužbe'?

'Taj ured ili centar nikako ne bi smjeli voditi činovnici koji će uredno zaprimiti pritužbe nakon čega se ništa neće dogoditi.

27.6.2012.
7:34
VOYO logo

Premijer Zoran Milanović u intervjuu RTL-u je kazao da se u Vladi razmišlja "o projektu kroz koji bi se poduzetnicima otvorio prostor da napadaju i kritiziraju". Točnije, riječ je o svojevrsnom centru u koji bi poduzetnici prijavljivali svoje probleme s administracijom. Po toj ideji, hrvatski poduzetnici bi mogli sve svoje primjedbe, kritike i probleme s kojima se susreću dok od administracije traže dozvole i odobrenja za ulaganja prijavljivati na jednom mjestu – u Centru za pomoć poslodavcima, koji bi bio pod izravnom ingerencijom Ureda premijera.

O toj ideji premijer je kratko u ponedjeljak razgovarao i s Ivanom Miloložom, predsjednikom Vijeća članica Hrvatske udruge poslodavca, saznaje Novi list. Miloloža je kazao da mu je Milanović o mogućnosti da se na jednom mjestu prijavljuju problemi s administracijom govorio u neformalnom razgovoru nakon svečanosti u HNK povodom Dana državnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'To ne smije postati ured za žalbe'

Sam Miloloža ideju smatra dobrom, ali upozorava da bi bilo loše ako bi se ona pretvorila u to da poduzetnici imaju ured za žalbe i prigovore, ali da se nakon toga ništa ne promjeni.

"Taj ured ili centar nikako ne bi smjeli voditi činovnici koji će uredno zaprimiti pritužbe nakon čega se ništa neće dogoditi. Tamo moraju biti dobri pravnici kojima će te žalbe i pritužbe nešto značiti, koji će moći shvatiti u kojem se smjeru trebaju mijenjati zakoni, ali i kad se poduzetnici neosnovano žale jer su zapeli nešto izvesti bez obzira je li to moguće", komentirao je Miloloža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trebamo li stup srama za birokrate?

Na pitanje bi li primjedbe trebale biti dostupne javnosti da se jasno vidi tko koči investicije, Miloloža je kazao da objava možda nije loša ideja, ali nikako radi toga da se nekoga pribije na stup srama.

"Ne bi možda bilo loše da ti podaci budu javni, pa da vidimo prvo koje su to stvari koje muče poduzetnike u svakoj hrvatskoj regiji. Za početak bi se mogle popraviti te stvari. Javna rasprava o pojedinim problemima pomogla bi i samoj administraciji jer mi se ponekad čini da dobar dio grešaka ne čini namjerno nego iz neznanja ili nepostojanja jasne prakse. Na taj način možda bi se mogle ispraviti i greške i mogla bi se ustaliti praksa", kazao je Miloloža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo