Čulić Fischer pridružila se uigranom timu agencije Proximity u siječnju 2013., postavši predsjednicom Uprave.
Povodom imenovanja za glavnu izvršnu direktoricu izjavila je:
"Hrvatsko digitalno tržište razvija se strelovitom brzinom, ali istovremeno i sazrijeva, što znači da smo već odavno prošli fazu u kojoj je za agencijski uspjeh bilo dovoljno okupiti ljude koji su tehnološki freakovi i izbacivati ideje za koje su agencije mislile da su seksi. Klijenti danas traže dubinsko poznavanje i strateško vođenje njihovih brendova na digitalnim platformama, jasne procedure i strukturirane timove, a moje petnaestgodišnje iskustvo u vođenju agencijskih biznisa je vrijednost koju donosim u taj proces. Proximity je velika i ozbiljna agencija i užitak mi je preuzeti novu, operativnu funkciju."
Proximity Zagreb ima 15 djelatnika, na hrvatskom tržištu djeluje od 1991. godine, a u 2013. je premašio promet od šest milijuna kuna. Upravlja digitalnim platformama za najpoznatije domaće i strane brendove, kao što su adidas, American Express, Audi, Coca Cola HBC, Dukat, Galbani, HTC, Jamnica, Libresse, Orbit, Pedigree, Škoda, Whiskas i drugi.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.