Lorencin najavio natječaje za Kupare i Brijune

Ministar turizma Darko Lorencin najavio je kako će obvezujući natječaji za Kupare i Veliki Brijun biti obavljeni još ovog mjeseca.

11.2.2015.
14:26
VOYO logo

Obvezujući natječaj za turistički kompleks Kupari bit će objavljen uskoro, još ovoga mjeseca, dok će poziv za iskazivanje interesa za projekt Veliki Brijun ići u ožujku, najavio je u srijedu ministar turizma Darko Lorencin otvarajući Adria Hotel Forum (AHF) u Zagrebu.

Taj je forum okupio više od 300 najjačih imena hotelske hrvatske i regionalne industrije kao i brojne investicijske stručnjake i konzultante.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Porast investicija

Lorencin je kazao i da u zadnje dvije, a tako se očekuje i ove godine, u Hrvatskoj rastu investicije u turizam i hotelijerstvo. "Ove godine te će investicije dostići gotovo pola milijarde eura, što je skoro 100 milijuna eura više nego lani", rekao je Lorencin, ocjenivši da time i turizam dodatno pridonosi svom izrazito velikom udjelu u BDP-u.

Ministar turizma vjeruje da će veliki projekti poput Kupara i Brijuna dodatno privući pažnju jakih globalnih investitora koji se zanimaju za Hrvatsku ali još čekaju put za ulazak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Za Kupare se obvezujući natječaj pripremao dugo, a nakon što je prošlog petka 'zeleno svjetlo' dobio i u hrvatskom Saboru, može se konačno objaviti i to još u ovom mjesecu", najavio je Lorencin.

Za Brijune će se također tražiti investitori kvalitetni i jaki, jer je "Brijun biser i dragulj atraktivnosti", kazao je Lorencin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pozvao je sve hotelijere, i domaće i strane, na suradnju u hrvatskom turizmu, koji sada kreće u novu fazu razvoja u skladu s destinacijskim menadžmentom. Istaknuo je da će sve dosta ovisiti upravo o razvoju i investiranju u destinacije i njihove proizvode.

Lorencin je za četvrtak najavio objavu novog krovnog komunikacijskog koncepta i slogana hrvatskog turizma, koji će u kampanjama i cijeloj brend strategiji, koja se također dovršava, zamijeniti više od 15 godina dugi slogan 'Mediteran kakav je nekad bio'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo