Obvezujući natječaj za turistički kompleks Kupari bit će objavljen uskoro, još ovoga mjeseca, dok će poziv za iskazivanje interesa za projekt Veliki Brijun ići u ožujku, najavio je u srijedu ministar turizma Darko Lorencin otvarajući Adria Hotel Forum (AHF) u Zagrebu.
Taj je forum okupio više od 300 najjačih imena hotelske hrvatske i regionalne industrije kao i brojne investicijske stručnjake i konzultante.
Porast investicija
Lorencin je kazao i da u zadnje dvije, a tako se očekuje i ove godine, u Hrvatskoj rastu investicije u turizam i hotelijerstvo. "Ove godine te će investicije dostići gotovo pola milijarde eura, što je skoro 100 milijuna eura više nego lani", rekao je Lorencin, ocjenivši da time i turizam dodatno pridonosi svom izrazito velikom udjelu u BDP-u.
Ministar turizma vjeruje da će veliki projekti poput Kupara i Brijuna dodatno privući pažnju jakih globalnih investitora koji se zanimaju za Hrvatsku ali još čekaju put za ulazak.
"Za Kupare se obvezujući natječaj pripremao dugo, a nakon što je prošlog petka 'zeleno svjetlo' dobio i u hrvatskom Saboru, može se konačno objaviti i to još u ovom mjesecu", najavio je Lorencin.
Za Brijune će se također tražiti investitori kvalitetni i jaki, jer je "Brijun biser i dragulj atraktivnosti", kazao je Lorencin.
Pozvao je sve hotelijere, i domaće i strane, na suradnju u hrvatskom turizmu, koji sada kreće u novu fazu razvoja u skladu s destinacijskim menadžmentom. Istaknuo je da će sve dosta ovisiti upravo o razvoju i investiranju u destinacije i njihove proizvode.
Lorencin je za četvrtak najavio objavu novog krovnog komunikacijskog koncepta i slogana hrvatskog turizma, koji će u kampanjama i cijeloj brend strategiji, koja se također dovršava, zamijeniti više od 15 godina dugi slogan 'Mediteran kakav je nekad bio'.