''Ljudi su ogorčeni. Neprestano zovu i tvrde da godinama plaćaju dimnjačarske usluge, a da dimnjake nitko ne dolazi pregledati. Zanima ih mogu li promijeniti tvrtku koja obavlja dimnjačarske preglede, jesu li obavezni plaćati pregled dimnjaka ako se on ne koristi te mogu li ostvariti povrat novca koji im se za dimnjačarske usluge godinama 'skida' iz pričuve, a da dimnjačar posao nije obavio'', rekla je za Glas SlavonijeMira Brumerček-Lukačević iz udruge Potrošač.
Pisanje prigovora jedino rješenje
Savjetnici iz Potrošača sve građane upućuju na pisanje prigovora zbog neisporučene, ali naplaćene usluge. Ističu da se dimnjačarski pregledi moraju obavljati te da preglede obavlja koncesionarska tvrtka s kojom je Grad sklopio ugovor. U skladu s tim, pružatelja usluge dimnjačarskih pregleda nemoguće je promijeniti na svoju ruku.
''Ohrabrujemo i potičemo građane da svoje prigovore vezane uz dimnjačarske usluge uobliče na papiru i pošalju pružatelju dimnjačarske usluge. Prigovorom mogu zahtijevati da dimnjačar konačno dođe i pregleda njihov dimnjak, kao i da im pružatelj usluge vrati novac za sve vrijeme koje je uslugu naplaćivao a da ju nije pružao. U svakom slučaju, pružatelj usluge je dužan odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana. Ako to ne učini, mogu ga prijaviti Državnom inspektoratu'', objašnjava Brumerček-Lukačević i dodaje da se u drugim područjima jedinstvena praksa pisanja tog tipa prigovora pokazala odličnim sredstvom reklamacije, i proizvoda i usluga.
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.