Kriza srezala i brbljanje na mobitelu

16.8.2012.
12:22
VOYO logo

Vipnet je objavio kako je u prvom polugodištu 2012. godine, usprkos teškoj krizi, ostvario porast prihoda i operativne dobiti. Kako je priopćeno iz Vipneta, prvu polovicu 2012. godine karakterizirale su nepovoljne makroekonomske prilike koje su negativno utjecale i na hrvatsko telekomunikacijsko tržište, pogotovo u segmentu mobilnih komunikacija koji se smanjio u vrijednosti te po broju korisnika u odnosu na isto razdoblje 2011.

Unatoč tome, Vipnet je zabilježio porast prihoda od 1,9 posto te oni iznose 194,3 milijuna eura. Konsolidirana EBITDA povećana je za 16,8 posto na 60,8 milijuna eura u prvoj polovici 2012., što je, kako ističu, rezultat povećanih prihoda, integracije B.net-a i smanjenih materijalnih troškova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prvoj polovici 2012. Vipnet je uložio ukupno 30,1 milijuna eura u tehnologiju i izgradnju energetski učinkovitog poslovnog objekta na Žitnjaku, što je 72,8 posto više nego u istom periodu u 2011. godini.

Broj korisnika smanjen za tri posto

Broj korisnika u mobilnoj mreži u odnosu na prvu polovicu 2011. smanjen je za tri posto te iznosi gotovo dva milijuna korisnika, što je, kako navode, u skladu sa smanjenjem ukupnog broja mobilnih korisnika na hrvatskom tržištu u recesijskim okolnostima. Istovremeno, broj pretplatnika mobilne telefonije povećan je za 7,3 posto, dok je broj korisnika bežičnog broadbanda povećan za 9,5 posto u odnosu na drugi kvartal 2011.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prosječni mjesečni prihod po korisniku (ARPU) u drugom kvartalu 2012. je smanjen za 6,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani i iznosi 12,6 eura. Sa 154,700 korisnika u fiksnoj mreži, prosječni prihod po liniji (ARPL), koja uključuje fiksne glasovne usluge, internet i TV usluge, iznosi 26,9 eura u drugom kvartalu 2012. Prihodi usluga fiksne telefonije iznosili su 24,3 milijuna eura u prvoj polovici 2012. godine.

Konsolidirana operativna dobit (EBIT) iznosi 27,2 milijuna eura što je 38,4 posto više u odnosu na prvu polovicu 2011.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo