Konkurencija rastura, mi podbacili: Ovo su razlozi loše turističke sezone

Razlog podbačaju turizma zasigurno ne može biti samo jedan. Od ovih logičnih o kojima se jako puno čuje od samog početka ljeta je - vrijeme.

30.7.2014.
8:58
VOYO logo

Istina ja da sugovornici u Dnevniku Nove TV čak i ne zamjeraju toliko vremenu, koliko sadržaju i ponudi koju nude turistička odredišta. Stručnjaci u turizmu pak kažu kako bi se trebalo poraditi na promidžbi, plasmanu i samom turističkom proizvodu.

Učiniti ga konkurentnijim, privlačnijim i poželjnijim posebno nakon velikog povratka Grčke i Španjolske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poreč je prošle sezone upisivao rekorde. Ove će biti zadovoljan ako sezonu nazove pozitivnom. 'Vidi se iz rezultata dolazaka i noćenja da su dakle 6% manje dolazaka i 8% manje noćenja automatski znak da gosti kraće borave u destinaciji', kaže direktor TZ Poreč, Nenad Velenik.

Krivi su, kaže, prvo naši praznici, pa njemački. Naravno vrijeme i sama usporedba s rekordnom 2013. No stručnjaci ne misle tako. Iako je ministar optimističan, turistički stručnjaci tvrde kako će teško biti nadoknaditi rupu koja je nastala jer jednostavno nema mjesta za popravak. Ne radi se tu o nekoliko dana u kojem je bilo manjka turista, riječ je o čitavom mjesecu koji bilježi minuse.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neće biti fizičkog vremena za pluseve. Problem je očito manjak strategije, ministar o tome ništa ne govori. Već bi trebao imati spreman plan za iduću sezonu,međutim kako stvari za sad stoje teško će s najavljenim rekordima izvući ovu. http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/dok-konkurencija-rastura-mi-smo-podbacili-ovo-su-razlozi-lose-turisticke-sezone---346027.html Kako vi provodite ljetovanje?

Imate li negativnih iskustava sa smještajem, cijenama kod ugostitelja, prometom? Želite li nekoga pohvaliti, podijeliti svoje iskustvo? Pišite nam na vijesti@portal.net.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo