Na Danima komunikacija koji će se održati u Rovinju, od 16. do 19. svibnja 2013. planiraju prijaviti dvije kampanje kojima ciljaju na nove nagrade.
Koliko vam priznanja poput Effiea znače za vaš brend?
"Nagrada Effie je prvenstveno još jedna potvrda uspjeha kampanje koju su korisnici već prepoznali i koja je donijela odlične rezultate. Biti jedan od najučinkovitijih hrvatskih brendova je vrijedna pohvala našem radu i doprinos vrijednosti brenda na tržištu. Izdvojiti najuspješniju Tele2 kampanju je dosta teško. Pored nama srcu priraslih Jaaavi se! kampanja od kojih su dvije osvojile Effie srebra, pa Smiley kampanje koja nam je donijela Effie zlato, ipak najuspješnijima smatramo lansiranje nove kreativne platforme s Gregorom 2011. te uvođenje Revolucije 2012."
Nedavno je objavljeno da ste zajedno s Ninom Pentek iz Erste Banke i Draženom Nikolićem iz ACI-a izabrani za člana žirija prestižne nagrade Euro Effie 2013.?
"Euro Effie nagrade dodjeljuju se za najučinkovitije kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe. Članovi žirija Euro Effie su profesionalaci iz područja marketinga iz cijele Europe. Poziv da sudjelujem u radu žirija je prvenstveno potvrda marketinškom uspjehu moje tvrtke, a potom i mom osobno. Sudjelovat ću sa zadovoljstvom u prvom krugu žiriranja i imati priliku upoznati se s rezultatima rada marketinških stručnjaka diljem Europe."
Kakve nas Tele2 kampanje očekuju u budućnosti?
"Zanimljive, uspješne, drugačije. Kao i do sada.", zaključila je za Večernji list Silvana Ban.