Kako napraviti uspješan viral?

Stvoriti sadržaj koji će biti vrijedan 'dijeljenja' i o kojem će se govoriti pravo je umijeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom.

3.5.2013.
11:24
VOYO logo

Ivan Šarić koji je nedavno postigao globalni uspjeh svojim viralom Hire me Jon Stewart je izjavio: "Trebaš proračunati cijelu kampanju. Ako negdje skrene, da je možeš vratiti. Ako skrene u suprotnom smjeru, a nisi to prije vidio, onda još bolje. To nije ono što mnogi misle – napravit ću viralni video, stavit ću ga na YouTube i on će se sam proširiti. Nema šanse. Trebaš imati medije."

Ako želite saznati kako i sami možete kreirati viral o kojem će se govoriti i koji će se dijeliti pridružite nam se na HURAtribini na temu virala -inoj koja će se odžati 8. svibnja u 20 sati u klubu Pepermintu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odabrane primjere uspješnih, ali i manje uspješnih, virala komentirat će Ivan Šarić, Davor Bruketa, Nebojša Grbačić i Davor Runje.

Ulaz na tribinu je slobodan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vidimo se!

HURA&PEPERMINT

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo