Kako stoji u izvješću objavljenom na stranicama Zagrebačke burze, Podravka Grupa je u prvom kvartalu 2011. ostvarila značajan rast dobiti, od čak 239 posto.
U brojkama to izgleda ovako: Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 797,1 milijuna HRK i veći su za 2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Rast prodaje zabilježila su oba Podravkina poslovna područja, Prehrana i pića (636,2 milijuna kuna), te Farmaceutika (160,9 milijuna).
Sektor prehrane i pića zabilježio je rast od dva posto, a iz Podravke napominju da će povećana preduskršnja prodaja ući u drugi kvartal, a ne u prvi, kao lani. Farmaceutika (Belupo) je zabilježila rast prodaje od tri posto.
U Podravci ističu još i podatak da im raste izvoz i da je relativni udio inozemnih tržišta u ukupnoj prodaji porastao na 56,8%.
Inače, Podravka Grupa je u 2010. ostvarila neto dobit od 84,2 milijuna kuna, uz pad prodaje i u sektoru Prehrane i u sektoru Farmaceutike. Taj je rezultat bio daleko bolji od onoga u 2009. godini, kada je Grupa zabilježila gubitak od 281 milijun kuna.
Vezani članci:
arti-201010290492006 arti-201007300386006