"Odsad surfajte čak dvadeset puta povoljnije", glasio je reklamni slogan mobilnog operatera Tele2, a njihov korisnik koji se javio Poslovnom dnevniku, na to može reći tek: "Mo'š mislit!"
Najprije mu je stigao SMS od operatera u kojemu stoje informacije o akciji i upute kako aktivirati uslugu povoljnog interneta. Slijedio je upute i dobio povratnu poruku da će detaljne upute dobiti za desetak minuta. Prošlo je 10, 20 minuta, a onda je nazvao službu za korisnike. Oni su mu rekli da ih muče "globalne poteškoće" i da se strpi. Nakon 24 sata, pomislio je da je problem u njemu, pa poslao besplatnu poruku još jednom, koja ga je poput prethodne koštala nula kuna, ali...
"Iako je poruka besplatna, aktivaciju tarife naplaćuju pet kuna. Oba puta mi je s računa iste sekunde nestalo pet kuna, ali uslugu nisam aktivirao. Desetak minuta kod njih traje vječno", kazao je ogorčeni korisnik. Upitao se i hoće li mu Tele2 ikada vratiti taj novac.
Rješenje na pomolu?
Glasnogovornica operatera nije niti znala o kakvim "globalnim" ili lokalnim problemima čitatelj Poslovnog govori.
"Nemamo zabilježene poteškoće u sustavu vezane uz aktiviranje navedenog paketa mobilnog interneta", rekla je Valentina Junaci iz Tele2 i zatražila broj kartice čitatelja kako bi mogli riješiti problem.
Prethodni članci:
arti-201008300376006 arti-201008270241006 arti-201007210408006