Kad Tele2 naplati uslugu, a ne aktivira je? NEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Korisnik mreže Tele2 potrošio je uzalud deset kuna pokušavajući aktivirati uslugu mobilnog interneta od pet lipa po megabajtu prometa, ali ni danima poslije ništa se nije dogodilo.

12.10.2010.
12:22
VOYO logo

"Odsad surfajte čak dvadeset puta povoljnije", glasio je reklamni slogan mobilnog operatera Tele2, a njihov korisnik koji se javio Poslovnom dnevniku, na to može reći tek: "Mo'š mislit!"

Najprije mu je stigao SMS od operatera u kojemu stoje informacije o akciji i upute kako aktivirati uslugu povoljnog interneta. Slijedio je upute i dobio povratnu poruku da će detaljne upute dobiti za desetak minuta. Prošlo je 10, 20 minuta, a onda je nazvao službu za korisnike. Oni su mu rekli da ih muče "globalne poteškoće" i da se strpi. Nakon 24 sata, pomislio je da je problem u njemu, pa poslao besplatnu poruku još jednom, koja ga je poput prethodne koštala nula kuna, ali...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iako je poruka besplatna, aktivaciju tarife naplaćuju pet kuna. Oba puta mi je s računa iste sekunde nestalo pet kuna, ali uslugu nisam aktivirao. Desetak minuta kod njih traje vječno", kazao je ogorčeni korisnik. Upitao se i hoće li mu Tele2 ikada vratiti taj novac.

Rješenje na pomolu?

Glasnogovornica operatera nije niti znala o kakvim "globalnim" ili lokalnim problemima čitatelj Poslovnog govori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nemamo zabilježene poteškoće u sustavu vezane uz aktiviranje navedenog paketa mobilnog interneta", rekla je Valentina Junaci iz Tele2 i zatražila broj kartice čitatelja kako bi mogli riješiti problem.

Prethodni članci:

arti-201008300376006 arti-201008270241006 arti-201007210408006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo