KAD TE FACEBOOK KOŠTA POSLA: /

Trećina poslodavaca odbila kandidate nakon provjere njihovih profila

Image
Foto: Linkedin

Trećina poslodavaoca kaže kako su odbili kandidate za posao nakon što su im provjerili profile na društveni medijima, piše Daily Mail.

21.8.2016.
9:40
Linkedin
VOYO logo

Preko polovice stručnjaka za kadroviranje kaže kako način na koji se kandidati prezentiraju na stranicama kao što su Facebook, Twitter, Instagram ili Linkedin utječe na to hoće li dobiti posao.

A trećina je izjavila kako su odbili pozvati kandidata na intervju zbog stvari koje su objavljivali po društvenim mrežama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No izgleda da tražitelji posla postaju svjesni toga, te je polovica izjavila kako su svjesni da se njihovi on-line profili mogu jednom naći pred potencijalnim šefom.

Zaposlenici će šefu morati dati svoju lozinku za pristup Facebooku?!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Zaposlenici će šefu morati dati svoju lozinku za pristup Facebooku?!

Image

Zaposlenici će šefu morati dati svoju lozinku za pristup Facebooku?!

I potencijalni posloprimci provjeravaju tvrtke

Image
Foto: Thinkstock, Wavebreakmedia Ltd

Utjecaj interneta je obostran, jer je 28% tražitelja posla reklo kako i ono što pročitaju o tvrtci on-line utječe na to hoće li se prijaviti tamo za posao, pokazuju rezultati istraživanja provedenog nad 4.000 muškaraca i žena.

"Sve više i poslodavaoca i posloprimaca provjerava internet prije zapošljavanja, a dobra Google pretraga reći će vam više od CV-a", kaže Andy Sumner sa web stranice za zapošljavanje Monster.co.uk.

"Kandidati bi trebali promisliti o tome da koriste posebne društvene mreže za osobne, a posebne za profesionalne profile. A isto vrijedi i za poslodavce. Ako želite privući prave talente morate misliti kakav imidž šaljete u svijet kao organizacija", kaže Sumner.

"Mnogi se fokusiraju na potencijalno negativne stvari društvenih medija kada je u pitanju prijavljivanje za posao. I dok je važno kako uređujete svoj profil i pazite na postavke o privatnosti, druđtveni mediju mogu istovremeno biti i vrlo koristan alat pomoću kojega možete izgraditi osobni brend i učiniti od sebe kandidata koji je stvarno privlačan poslodavcu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo