Izdani prvi certifikati o prodanim nakladama tiska

Kompanija ABC Hrvatska izdala je prve certifikate o prodajnim nakladama tvrtkama SAK Media, Lider Press i Oglasnik.

18.2.2010.
13:26
VOYO logo

Kao jedan od osnovnih problema vezanih za medije u Hrvatskoj oglašivači već godinama navode netransparentnost podataka o prodanoj nakladi tiskanih medija.

Dok je kod elektroničkih medija sve poznato, jer se redovito s više strana provode istraživanja gledanosti i slušanosti, kod tiskanih medija ne postoji nikakva kontrola, pa oglašivači ne znaju koliko ljudi doista pročita njihove oglase.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka ABC Hrvatska, odnosno Audit Bureau of Circulations Hrvatska, izdala je prve certifikate o prodanim nakladama za tri tiskana medija - časopis za djevojčice Lillifee SAK Medije, Poslovni tjednik Lider Lider Pressa te Oglasnik, tvrtke Oglasnik.

Kako je priopćio ABC, sada su oglašivačima dostupni podaci o čitanosti tih medija, a još jedan časopis prolazi kroz proces revizije. ABC navodi kako po međunarodnim standardima potvrđuje prodane naklade tiskanih medija i posjećenosti Internet stranica, a da su izdavači koji su dopustili reviziju i prošli proces certificiranja svojih izdanja uvidjeli prednosti i odlučili svoj odnos s oglašivačima učiniti potpuno transparentnim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podatke potvrđene kroz ABC sustav oglašivači u više od 40 zemalja koriste kao osnovni pokazatelj prilikom zakupa oglasnog prostora u tiskanim medijima, navodi ABC.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo