/

Izazvali skandal reklamom koja ismijava žene i PMS

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Kalifornijski odbor za proizvodnju mlijeka, poznat po propagandnoj kampanji "Got Milk?" (Imaš mlijeka?) podigao je prašinu sa svojom novom marketinškom strategijom. Točnije, 'bombardirani' su kritikama u kojima se ne odobrava njihova nova kampanja pod nazivom "Everything I Do Is Wrong" (Sve što činim je krivo).

U njoj se muškarci opisuju kao oni koji najviše pate dok se njihove supruge i djevojke ponašaju čudno u vrijeme PMS-a. Istovremeno ih se potiče da u razdoblju dok njihove partnerice prolaze kroz PMS kupuju što više mlijeka kako bi im ono pomoglo u obrani simptoma PMS-a, piše The Huffington Post.

Izvršni direktor Odbora za proizvodnju mlijeka, Steve James, pak, brani organizaciju tvrdnjom da je cilj kampanje poticati muškarce i žene da razgovaraju o problematici PMS-a.

"Zaista nam nije bila namjera da kampanja bude uvredljiva. Ona samo govori o tome kako muškarci nemaju pojma kako riješiti emocionalne probleme koje u vezi može prouzročiti PMS", izjavio je James.

Dodajmo svemu da Odbor za proizvodnju mlijeka financiraju kalifornijski proizvođači mlijeka, a sporna reklama nalazi se na internetskoj stranici Everythingidoiswrong.org

Vezani članci:

arti-201107080251006 arti-201106200845006 arti-201102020123006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx