Iako su povećali cijene, svoje proizvode i dalje prodaju k'o sumanuti

Narudžbama koje su mu stigle u 2013. proizvođač zrakoplova Airbus oborio je sve rekorde.

15.1.2014.
9:08

Promjena imena na prijelazu iz stare u novu godinu već je to dala naslutiti: proizvođač zrakoplova Airbus najvažniji je motor koncerna koji se dosad zvao EADS, a sad se zove Airbus-Group. I danas je važniji nego ikada za prihode koncerna, piše Deutsche Welle.

Na godišnjoj konferenciji za novinare Fabrice Brégier je objavio više rekorda. 2013. je bila "aktivna, uspješna godina", rekao je šef Airbusa.

Rekordan broj isporuka

Na prvom mjestu su mlažnjaci koji su 2013. predani novim vlasnicima. Isporučeno ih je 626, čime je Airbus oborio vlastiti rekord. "Isporučili smo koliko smo planirali, a u nekim slučajevima i više", kaže Brégier.

Što se tiče narudžbi, Airbus je ostvario vrhunski uspjeh. Naručena su 1.503 zrakoplova, a ako se uračunaju i odustajanja koja su u toj branši uobičajena, to je 80 posto više nego 2012. godine. Taj "divovski rast" iznenadio je čak i stručnjake u zrakoplovnoj branši.

"Početkom 2013. Airbus je polazio od toga da će prodati oko 600 zrakoplova", kaže stručnjak za zračni promet Jens Flottau, "a sad ih je ispalo gotovo 1.000 više."

Azija kao novo tržište

Najveće narudžbe stigle su s azijskog područja. "Dok tržišta u Europi stagniraju, Azija je za proizvođače zrakoplova najvažnije tržište rasta", kaže Flottau. S narudžbama od ukupno 5.559 novih zrakoplova Airbus može optimističnije gledati u budućnost nego ijedan drugi proizvođač zrakoplova. Airbus time ima popunjene proizvodne kapacitete za idućih devet godina.

Prilagođavanje cijena - naviše

S uspjehom dolazi i do poskupljenja čitave palete proizvoda. Airbus je povećao cijene za 2,6 posto. Time se želi naglasiti "neoboriva vrijednost naše moderne, štedljive obitelji zrakoplova", kaže šef prodaje John Leahy.

http://www.dw.de/sna%C5%BEan-uzlet-airbusa/a-17360137

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali