I Hrvatska iskoristila vjenčanje Kate i Williama
Direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić pohvalio se u subotu kako se Hrvatska 'oštro vratila u igru' privlačenja stranih turista u zemlju.
"Hrvatska turistička zajednica intenzivirala je svoje aktivnosti. U petak, za vrijeme prijenosa Kraljevskog vjenčanja u Londonu, što je gledao čitavi svijet, na web site-u CNN-a u ključnom trenutku pojavio se banner Hrvatske kao poželjne turističke destinacije", kazao je Niko Bulić u subotu u Zadru. Tamo se, piše
"Oštro smo u igri", zaključio je direktor HTZ-a. Koliko je ta reklama koštala, Bulić nije otkrio.
Inače, hotelijeri su zadovoljni popunjenošću kapaciteta za Uskrs i najavljuju nešto bolju sezonu od lanjske, uz ogradu da je strašno loše to što opet nema novih investicija. Vlasnici kampova se također žale na manjak ulaganja, no isto tako prognoziraju ili ponavljanje dobrih lanjskih rezultata ili rast za postotak ili dva.
"Očekujem da će hotelijerima ova sezona za jedan, dva ili tri postotka biti bolja od prošlogodišnje. Dobro je da se ide naprijed iako to nisu koraci kakve bismo mogli imati. Ti su postoci rasta vezani uz srpanj i kolovoz kada su hoteli ionako dobro popunjeni, no nama je važno progurati svibanj i lipanj, rujan i listopad. Situacija je dobra i pozitivna, ali nema nikakvog razloga za euforiju, kako se to pokušava prikazati nakon dobrog uskrsnog posjeta. Daleko od toga da smo već u nečemu pobijedili", kazao je za
arti-201104280157006 arti-201104280053006 arti-201104300001006 arti-201104180538006 arti-201104300030006