HT-u trebalo 78 dana da mu uklone stup iz dvorišta

Čak 78 dana trebalo je Hrvatskom telekomu da sanira štetu, odnosno zamijeni srušeni telefonski stup, kojeg je srušilo jako nevrijeme 18. listopada u Umagu.

8.1.2012.
9:34
VOYO logo

Jako nevrijeme srušilo je tog 18. listopada telefonski stup s kabelima u dvorište Stjepana Majkovice u Kolodvorskoj ulici u Umagu. Majkovica je počeo zvati službu za korisnike već drugo jutro, a novi je stup stigao tek 5. siječnja. Cijelo to vrijeme tri obitelji koje ondje žive morale su svojim vozilima prelaziti preko telefonskog kabela koji je bio točno na ulazu u dvorište i visio je, stalno se klateći, uz njihovu kuću, gdje je zakačen.

Da je djelovao sam, potpuno bi prekinuo telefon i internet

Majkovica, svjestan da je za tako veliku firmu samo sitan potrošač, veli da nisu očekivali da će im djelatnici HT-a doći odmah, ali nadali su se da će to biti u roku od nekoliko dana, a sve zbog sigurnosnih razloga. Zbog žica po podu bojali su se da se nešto ne dogodi. Htio ih je više puta razrezati i maknuti (kao što su to napravili sa stupom koji su morali sami staviti u stranu, jer preko njega automobilom nisu mogli), ali svi bi, zajedno sa susjedima, ostali bez telefonske i internetske veze. Bili su nemoćni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na koncu se očajni Majkovica obratio Glasu Istre, a nakon samo jednog e-maila kojeg je poslala novinarka, ekipa HT-a se uputila na teren i promptno riješila problem u samo tri sata.

'Rekao sam im sve po spisku, ali te riječi nisu za novine'

"Najviše me smeta što u dva i pol mjeseca nitko nije došao ni blizu da pogleda točno stanje na terenu. Prvi put kada sam ih zvao rekli su da je nalog odmah krenuo prema Pazinu, pa smo mislili da će sve ići brzo. Ali ništa se nije događalo 20 dana, pa sam opet zvao. Kada sam opet uzeo telefon u ruke, kazali su da je nalog išao 5. studenog. To znači 30 dana čekanja do 5. prosinca. Opet ništa. Zadnji put nazvao sam pred Novu godinu i rekao sam im sve po spisku, ali te riječi nisu za novine", ispričao je ogorčeni Umažanin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, iako je novinarka u mailu upitala zašto su službe više puta obećale riješiti problem, a to nisu učinili, iz tvrtke su samo zahvalili na upitu (?!) te se ispričali korisniku koji je prijavio kvar. Zašto im je trebalo 78 dana da riješe problem, ostaje nepoznanica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo