Hrvatski McDonald's dobit će konkurenciju

Tvrtka Globalna hrana, koja je nositelj McDonald'sove franšize u Hrvatskoj, izvijestila je javnost o poslovnim rezultatima za 2012.

21.6.2013.
8:01
VOYO logo

Ovaj lanac brze prehrane lani je ostvario 251 milijun kuna prihoda, dok su istodobno investirali ukupno 45 milijuna kuna. Ulaganja su lani uglavnom bila usmjerena na otvaranje novih McDonald'sovih restorana, preuređenje postojećih, razvoj poslovanja, nove tehnologije te otvaranje McCaféa – ekstenzije brenda koji se intenzivno razvija na hrvatskom tržištu, piše Poslovni dnevnik.

Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna hrana, komentirao je činjenicu da će se ulaskom Hrvatske u Europsku uniju njihovi restorani suočiti s većom konkurencijom, koje za sada praktički nema, barem ne u vidu popularnih stranih lanaca brze prehrane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Naravno da je ulaskom u EU pitanje vremena kad će se na tržištu proširiti i drugi lanci. No, mislim da nama KFC ili možda Burger King nisu tolika konkurencija kolika su nam konkurencija lokalni trgovci hranom poput pekarnica ili raznih pizza cutova", kazao je Pavliček.

Također, iz tvrtke Globalna hrana otkrili su koji se njihov proizvod najbolje prodaje – to je cheeseburger, koji je serviran čak 4.238.171 put.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo