Njihovi proizvodi se prodaju diljem svijeta
Unatoč preprekama koje imaju hrvatski proizvođači, dvoje arhitekata Bernarda i Davor Silov od svoje ideje nisu odustajali te su je kao proizvod uspjeli plasirati i na inozemno tržište.
Bračni par Bernarda i Davor Silov, inače po struci arhitekti, nisu čekali investitore kako bi svoju ideju i proizvod iznijeli na tržište. Udružili su znanje, sposobnost i snagu i uspjeli iznijeti novi hrvatski brend - bumerang.
Prema Bernardinim riječima, oduvijek je ideja polazila od jednog elementa, jednake forme i uporabne vrijednosti. U početku je on bio pretežak i bez rupa, no danas se razvio. Tako se uz malo mašte od
Teško do inozemnog tržišta
"Gledati na tržište kao na samo jednu državu je besmisleno, tržište je čitav svijet", pojašnjava Davor, koji k tome ističe i kako hrvatski proizvodi inače nemaju kanale za distribuciju. No, on i supruga su uspjeli pronaći svoj put.
"Prepušteni ste sami sebi, da se samoinicijativno plasira proizvod i koliko uspije, uspije. Pola sreća, pola sposobnost", kaže Davor. Sposobnost im je dosad donijela i brojne nagrade, a ugledni časopis
403 Forbidden