Bračni par Bernarda i Davor Silov, inače po struci arhitekti, nisu čekali investitore kako bi svoju ideju i proizvod iznijeli na tržište. Udružili su znanje, sposobnost i snagu i uspjeli iznijeti novi hrvatski brend - bumerang.
Prema Bernardinim riječima, oduvijek je ideja polazila od jednog elementa, jednake forme i uporabne vrijednosti. U početku je on bio pretežak i bez rupa, no danas se razvio. Tako se uz malo mašte od bumeranga može složiti 30-ak vrsta namještaja. Riječ je, dakle, o namještaju koji se može preoblikovati ovisno o želji konzumenta. Njihovi proizvodi danas su na policama Njemačke, zemalja Beneluksa i Australije, piše Dnevnik.hr.
Teško do inozemnog tržišta
"Gledati na tržište kao na samo jednu državu je besmisleno, tržište je čitav svijet", pojašnjava Davor, koji k tome ističe i kako hrvatski proizvodi inače nemaju kanale za distribuciju. No, on i supruga su uspjeli pronaći svoj put.
"Prepušteni ste sami sebi, da se samoinicijativno plasira proizvod i koliko uspije, uspije. Pola sreća, pola sposobnost", kaže Davor. Sposobnost im je dosad donijela i brojne nagrade, a ugledni časopis Wallpaper ih je još 2007. godine uvrstio među osam najperspektivnijih mladih dizajnerskih studija. Prema dosad viđenom, oni su svoju titulu i više nego potvrdili.