Hrvati misle da je ljepota presudna za karijeru

9.2.2011.
14:16
VOYO logo

Naime, istraživanje 'Ljepota na radnom mjestu' portala posao.hr, pokazalo je da čak 80 posto ispitanika smatra kako se isplati ulagati u vlastiti izgled na radnome mjestu, dok samo 4 posto dotjerivanju ne posvećuje nikakvu pažnju. Pored toga, čak 79 posto smatra da su osobe ugodne fizičke vanjštine u prednosti u odnosu na ostale u poslovnom okruženju.

Najzanimljiviji je podatak da bi se 50 posto ispitanika odlučilo na neki kozmetički tretman s ciljem poboljšanja i razvoja svoje karijere, dok 37 posto ne bi bilo spremno na takav potez. Također, 20 posto ispitanika odlučilo bi se na kirurški zahvat radi karijere, dok 64 posto odbija takvu opciju. Ipak, 68 posto ih smatra da su osobe koje imaju problema s tjelesnom težinom u nepovoljnijem položaju od ostalih kolega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

67 posto ispitanih se voli urediti za posao

Da je ugodan fizički izgled zaposlenika prednost prilikom dobivanja posla drži 45 posto ispitanika, dok ih 34 posto smatra da im zbog izgleda nadređeni izlaze u susret prilikom obavljanja svakodnevnog posla. Pri tome, njih 48 posto smatra kako to vrijedi podjednako za žene i muškarce, dok ih 35 posto smatra kako se samo žene favoriziraju radi izgleda. Zanimljivo je također da 32 posto ispitanika smatra kako fizički izgled ima utjecaja na prihode, dok 28 posto ne smatra da osobe ugodnog fizičkog izgleda zarađuju više od ostalih. Istraživanje je pokazalo i kako 38 posto ispitanih misli kako se u njihovim tvrtkama ne posvećuje pažnja fizičkom izgledu zaposlenika, dok 35 posto smatra suprotno. Što se odijevanja i šopinga tiče, čak 34 posto ispitanika troši više novaca na odjeću, a 28 posto ulaže više na kompletan izgled kako bi doprinijeli svom statusu na radnom mjestu. Većina ispitanika (67 posto) voli se urediti za odlazak na posao, dok ih 18 posto to čini samo jer mora, a 9 posto uređivanju ne pridaje nikakvu važnost.

Vezani članci:

arti-201008310544006 arti-201101100338006 arti-201008200101006 arti-201012060139006 arti-201101130741006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo