HG /

spot otpušta više od polovice zaposlenika

'Siguran sam da HG Spot ima budućnost i da smo jučer izašli iz krize', rekao je Hrvoje Prpić, koji se u kompaniju vratio kao savjetnik krajem listopada.

9.12.2009.
15:50
VOYO logo

"Nudio sam Saši Lončaru otkup kompletnog paketa dionica, ali se nismo složili oko cijene", rekao je Hrvoje Prpić , kojeg je na savjetničko mjesto u HG Spotu angažirala Zagrebačka banka.

Na konferenciji za novinare Prpić je objavio da su se trgovine već počele puniti novom robom, te da su poslovnice u Utrinama i Škorpikovoj već otvorene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"HG Spot će zaposliti 85 ljudi od 228, koliko je do sada imao, a pokušat ćemo spasiti još desetak zaposlenika", kazao je Prpić pa najavio da će prepoloviti broj zaposlenih.

Završen je plan zbrinjavanja radnika, koji je izrađen prema važećim zakonskim aktima, a koštat će ih oko milijun kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Goran Češnovar, predsjednik Uprave kompanije, dobio je posao jer Prpić drži da je pravi čovjek za provođenje njegovih ideja.

Restrukturiranje tvrtke će, prema gruboj ocjeni Prpića, ukupno koštati oko šest milijuna kuna.

Tvrtku uništila visoka neefikasnost

Podsjetio je da se u tvrtku vratio kada je bila u vrlo lošem stanju i kada druga tranša komercijalnih zapisa nije bila isplaćena, pa je s 13 različitih institucija trebalo postići dogovor o prihvaćanju plana restrukturiranja.

Prpić smatra da je tvrtka u krizu upala zbog visoke neefikasnosti, a problematičan je i prekomjeran broja zaposlenih te ukupni troškovi svih plaća, koji su 'tjerali tvrtku u minus'. Zamjera im i nelogično širenje prodajne mreže, koja se nije pokazala profitabilnom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prpić će razdijeliti prodajna mjesta u tri kategorije. U centru u Škorpikovoj bit će kompletan asortiman kompanije, u srednjoj kategoriji bit će četiri trgovine kompanije u kojima će biti izloženi proizvodi srednje kategorije. Manje trgovine služit će kao pick up mjesta, i u njima će biti najosnovnija roba niže kvalitete.

Novi vizualni identitet kompanije

Prpić je svjestan da kompanija nije imala kvalitetan odnos s javnošću, pa je angažirao nekoliko tvrtki kojima je zadatak kroz pola godine do godinu dana potpuno promijeniti identitet HG Spota.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kompanija napušta plavu boju u korist ljubičaste, a Prpić ne želi klasičnu reklamu već 'nešto novo', za što je spreman platiti 1,5 posto ukupnog prometa godišnje.

Prethodni članci:

arti-200912070633006 arti-200912040462006 arti-200912070316006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo