Central European Media Enterprises (CME), srednjoeuropska medijska korporacija u čijem je sastavu i Nova TV, na burzi u Pragu u petak je zabilježila najveći pad cijene u protekla četiri dana, nakon objave češke televizijske podružnice o dvoznamenkastom padu marketinških prihoda.
"Češka Nova TV na kraju ove godine imat će pad prihoda od marketinga za 20 do 21 posto zbog smanjenja potražnje oglašivača pritisnutih globalnom krizom. Zato smo prisiljeni na diskontne cijene oglašavanja", izjavio je Petr Dvorak, glavni izvršni direktor za praški list Hospodarske Noviny.
Dvorak je zaključio da bolje neće biti niti 2010.
Prema zadnjem financijskom izvješću za treći kvartal ove godine neto gubitak medijske korporacije CME produbljen je na 21,6 milijuna dolara sa 19,3 milijuna u istom lanjskom razdoblju. Prihodi od prodaje u trećem su tromjesečju bili manji za 33 posto te su iznosili 134,5 milijuna dolara, piše portal banka.hr.
Hrvatska podružnica Nova TV je u prvih devet mjeseci imala 31,2 milijuna dolara prihoda, što je za 18,3 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine. U trećem tromjesječju ostvarila je gubitak od čak 5,1 milijun dolara, dok je ukupni gubitak u devet mjeseci iznosio 5,28 milijuna dolara.
Od kada ju je kupio sadašnji vlasnik 2004., Nova TV niti jednu godinu nije poslovala pozitivno, a upravo u ovoj godini se očekivalo da će prvi puta završiti na "pozitivnoj nuli”. To se zbog gospodarske krize ipak neće dogoditi.
Prethodni članak:
arti-200912070810006