Nakon suzdržane blagdanske kupovine, posljednje istraživanje agencije Hendal i portala Ja TRGOVAC pokazuje da su potrošači odlučili zaobići i sezonske rasprodaje.
Tijekom istraživanja u siječnju samo četvrtina građana izjavila je da su kupovali na rasprodajama. Među njima je najviše Slavonaca i mlađih osoba, od 15 do 35 godina.
Oni koji su imali veće prihode više su i kupovali, kao i oni s većim brojem članova kućanstva, pokazalo je istraživanje.
Najviše se kupovala odjeća, koju je navelo 83 posto građana. Slijedi obuća 29 posto, te darovi, tehnika i prehrana s manje od 5 posto.
Građani su u većoj mjeri nezadovoljni popustima, i to njih 35 posto, a u manjoj mjeri zadovoljni, njih 30 posto, dok je veliki broj građana izjavio kako zbog nedostatka iskustva i informacija ne može procijeniti ponudu i popuste na rasprodajama.
Među građanima vlada povoljnije mišljenje o sezonskim sniženjima u inozemstvu nego o onima u Hrvatskoj. Čak 64 posto građana smatra da su sezonska sniženja u inozemstvu povoljnija.
Unatoč pozitivnom stavu prema sezonskim sniženjima u inozemstvu, većina ispitanih ipak nije krenula na put.
Istraživanje je provedeno tijekom siječnja 2010. na nacionalno reprezentativnom uzorku od 402 građana.
Prethodni članci:
arti-201001130304006 arti-201001111026006